×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتقال بازارروزبه محل جدید

انتقال بازاربه محل جاده چغادک به عالی شهر وساماندهی دست فروشان وفروشندگان میوه وتره بارحرکتی نودرجهت پیشرفت شهرچغادک می باشد.

به گزارش "چغادک نیوز"، چندروزی است که بازار روز شهرچغادک به محل دائمی آن درمسیرجاده چغادک عالی شهرانتقال پیدا نموده است.

 

این بازارکه به همت شهردار محترم شهرچغادک درطول چندسال آماده بهره برداری شده است دارای ۵۴ غرفه بوده ودارای نمازخانه وسرویس بهداشتی می باشد وبا هزینه ای بالغ بر ۲۷۰ ملیون تومان احداث گردیده است وکرایه هرغرفه هم ۱۸۵ هزارتومان اعلام گردیده است.

به گزارش خبرنگارچغادک نیوز: باتوجه به تغییرمحل بازاروانتقال به محل کنونی وساماندهی بازاریان ودست فروشان چغادک چند موضوع ومشکل که شهروندان ازخبرنگار ما پرسیده اند مطرح می گردد.امید است شهردارمحترم ومسولین زیربط همچون شورای شهر وکلانتری وصنف با آهنگ سریعتری نسبت به رفع این نقیصه ها که خواست شهروندان می باشداقدام نمایند و همچون گذشته شهروندان رایاری نمایند.

۱ – چرابعداز ساماندهی بازما شاهد دست فروشان درسطع شهرومحل قبلی بازار می باشیم (این امرباعث سردرگمی شهروندان ونارضایتی فروشندگان  شده است )

۲ – محل بازار به علت دوری مسافت آن باعث نارضایتی بعضی از شهروندان که فاقدوسیله نقلیه می باشند شده است (پیشنهادمی گردد موضوع تاکسی شهری پیگیری شود)

۳ – بازاربه علت عدم ساماندهی وسایل نقلیه وعدم وجود مامورراهنمایی وانتظامی باعث سردرگمی جهت پارک ماشینها شده وترافیک زیادی رادراین محور تصادف نیز به وجودآورده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false