×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه عالیشهر؛ مسئولان مشکل جاده چغادک به عالیشهر را حل کنند

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر عالیشهر که بارها در خطبه های خود در نماز جمعه این شهر از مسائل و مشکلات عالیشهر اظهار نگرانی کرده و از مسئولان خواسته بود به مشکلات شهر عالیشهر توجه نمایند در خطبه های این هفته نماز جمعه عالیشهر نیزبه بیان مشکلات عالیشهر پرداخت.

به گزارش "چغادک نیوز"،حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر عالیشهر که بارها در خطبه های خود در نماز جمعه این شهر از مسائل و مشکلات عالیشهر اظهار نگرانی کرده و از مسئولان خواسته بود به مشکلات شهر عالیشهر توجه نمایند در خطبه های این هفته  نماز جمعه عالیشهر نیزبه بیان مشکلات عالیشهر پرداخت.

امام جمعه عالیشهر گفت: مشکل جاده عالیشهر به چغادک مسئله بسیار مهمی است که بنده پیش از این نیز با اداره راه استان مطرح نموده ام و از همین جا از ایشان درخواست دارم به این موضوع رسیدگی نمایند. زیرا هر از چند گاهی در این جاده تصادفات بسیار خطرناکی رخ می دهد.

ایشان در ادامه افزود: این جاده فاقد علائم راهنمایی رانندگی می باشد و به دلیل تک بانده و باریک بودن باعث تصادف می شود از همین رو از مسئولان زحمت کش استان درخواست می دارم نسبت به دو بانده و رفع مشکلات این جاده اقدام عاجل نمایند.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به مشکلات درمانی شهر عالیشهر اظهار داشت: در هفته گذشته طی جلسه ای که  به همراه شورای شهر عالیشهر با دکتر حیدری ریاست دانشگاه علوم پژشکی استان داشتیم  ایشان قول شبانه روزی نمودن درمانگاه عالیشهر و افتتاح یک آزمایشگاه را دادند و مطرح نمودند که طرح یک کلینیک بزرگ درمانی در شهر عالیشهر را در دستور کار قرار داده ایم/سپاس

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false