×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جلسه بررسی مشکلات شهر چغادک

به منظور بررسی مشکلات شهر چغادک به دعوت شورای اسلامی و شهرداری شهر چغادک جلسه ای به ریاست آقای پورکبگانی – فرماندار محترم شهرستان بوشهر در تاریخ ۱۰/۴/۹۱ راس ساعت ۱۷:۴۵ در محل دفتر شهردار شهر چغادک برگزار گردید.

به گزارش "چغادک نیوز"، در این جلسه که امام جمعه شهر چغادک ،بخشدار مرکزی بوشهر ، فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر –فرمانده کلانتری چغادک ،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر،مدیریت برق شهرستان بوشهر و شهر چغادک ،ریاست اداره گاز شهرستان بوشهر و شهر چغادک شرکت داشتند ،با تلاوت آیات کلام ا.. مجید  شروع و  با پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ادامه یافت.


ابتدا آقای حیدری رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خوش آمدگویی و سپاس از تلاشهای همه دستگاههای مرتبط بخصوص فرماندار محترم به بیان مشکلات شهر بویژه ارتقاء شهر چغادک به مرکزیت بخش اشاره نمود.وی خاموشی بیشتر معابر شهر،کمبود فضاهای آموزشی و عدم اجرای شبکه گاز رسانی در محله شرقی این شهر  و عدم  استقرار کلانتری مستقل شهر چغادک را از جمله عمده مشکلات چغادک ذکر کرد.

پس از ایشان  امام جمعه محترم شهر چغادک ضمن خوش آمدگویی به جناب فرماندار و  هیات همراه و همه حاضرین  در جلسه و تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از برگزاری جلسه خواستار رفع مشکلات به گونه ای شدند که رضایت امام زمان (عج) را فراهم نماید .ایشان همچنین خدمت به بندگان خدا را بزرگترین مدال افتخار دانسته و ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا از حاضرین خواستند تا فرصت خدمتگذاری به خلق خدا را غنیمت شمرده و با اتخاذ تصمیمات مفید توشه ای ارزشمند برای آخرت خودشان فراهم نمایند.

سپس عبدالله کردگار- شهردار چغادک با تبریک اعیاد شعبانیه و بیان خدمات ارزنده دولت های نهم و دهم درسالهای اخیر به مردم فهیم شهر چغادک، از همه خادمین بویژه فرماندار محترم شهرستان بوشهر تشکر و به مشکلات و کمبود های شهر قریب به بیست هزار نفری چغادک در مقایسه با امکانات ۲۱ شهر از شهرهای ۳۲ گانه استان با جمعیتی کمتر از جمعیت شهر چغادک( حتی ۴ مرکز شهرستان) ، تاسیس بخشداری و ارتقاء این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی توسعه و عمران و آبادی  در سالهای اخیر ،جمعیت رو به رشد ،ولایتمدار ،همیشه در صحنه با سوابق دیرینه ضروری دانست و از فرماندار محترم درخواست نمود در این خصوص حمایتهای لازم از شورای اسلامی و شهرداری داشته و در بحث اعتبارات تملک دارایی ها همچون سالهای گذشته مساعدت لازم بعمل آورد.وی ضمن اعلام آمادگی از اجرای شبکه گاز در محله شرقی شهر خواستار پرداخت مطالبات گذشته از آن اداره شد،شهردار چغادک خواستار استقرار اداره آموزش و پرورش به جهت ارتقاء سطح علمی دانش آموزان همچنین رفاه حال مدیران،دبیران و آموزگاران این شهر گردیدند.

ایشان خواستار جمع آوری پایه های برق مازاد –فرسوده و خارج از شبکه برق در معابر شهر شد. کردگار  جمع آوری پایه های برق H که به دلیل فرسودگی و خارج بودن از مدار باعث  مخدوش و نازیبا شدن چهره شهر و عدم توسعه شهر گردیده را لازم دانست.همچنین خواستار استقرار پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی به جهت  ایمنی تردد خودروها در معابر شهری و رعایت حقوق عابرین پیاده شد.

در ادامه اعضاء شورای اسلامی هر کدام با بیان برخی از مشکلات از فرماندار محترم و مسئولین حاضر خواستار پیگیری و رفع مشکلات گردیدند

آقای پورکبگانی – فرماندار محترم شهرستان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه، با گذشت ۳۳ سال از عمر پربرکت جمهوری اسلامی ،فرمودند: هر گاه توفیقی حاصل شده نتیجه آن بوده  که مردم با تفکر شیعی پیش رفته اند و اگر مشکلی در گذشته اسلام پیش آمده ناشی از بی بصیرتی مردم بوده است الحمد الله امروز با بصیرتی که مردم دارند دشمنان در مقابل ملت ما خوار و زبون شده اند.سپس به تشریح مسائل سیاسی روز دنیا و نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در رفع مناقشات سیاسی پرداختند و این را مدیون تدبیر مقام معظم رهبری – مسئولین و بصیرت و شجاعت ملت دانستند .

آقای منعمی –رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر تاسیس اداره مستقل آموزش  و پرورش در شهر چغادک را ضروری دانست.وی با نظر موافق قول مساعد جهت پیگیری در این خصوص داد. 

آقای دهقان مدیر برق شهرستان بوشهر گزارشی از سابقه اداره برق چغادک ارائه سپس با تشکر از همکاریهای شهرداری نسبت به رفع مشکلات قول مساعد داد .

آقای فقیه – مدیر گاز شهرستان بوشهر اظهار داشت با توجه به پیگیری های شورای اسلامی و شهرداری چغادک مقدمات اجرای ۲۵ کیلومتر شبکه گازرسانی در محله شرقی چغادک فراهم که به زودی با هماهنگی شهرداری نسبت به شبکه گذاری و گاز رسانی به محله فوق اقدام خواهد شد.

مصوبات جلسه:

۱- ۱۵۰ چراغ در اختیار اداره برق چغادک قرار گرفته تا با هماهنگی شورای اسلامی شهر جهت روشنایی معابر استفاده گردد.

۲- ظرف یک هفته آینده جلسه ای با حضور شهردار و شورای اسلامی – شرکت توزیع برق جهت تعیین تکلیف و جمع آوری پایه های برق فرسوده ،مازاد تشکیل گردد.

۳- اداره برق ۵۰ کنتور جهت تامین برق بازار شهرداری با همکاری شهرداری نصب نماید.

۴-عضویت شورای اسلامی شهر چغادک در شورای اداری شهر ستان بوشهر .و حضور در جلسات شورای اداری.
 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false