×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
همه ئ ما موظفیم باتمام قوااز پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز حمایت کنیم

صفر جعفری عضوشورای اسلامی شهرچغادک : همه ئ ما موظفیم باتمام قوا از پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز حمایت کنیم چرا که این پایگاه میتواند زمینه بروز و ظهور ومعرفی استعدادهای بالقوه شهروندان و جوانان شهرمان را فراهم نماید.

به گزارش "چغادک نیوز"،  جناب آقای صفر جعفری عضو شورای اسلامی شهر چغادک با ارسال یک ایمیل به این پایگاه خرسندی و حمایت خود را از راه اندازی پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز ابراز داشت . متن آن بدین شرح می باشد :

 

باسلام؛خدمت موسسین پایگاه خبری ،تحلیلی چغادک نیوز

وقتی یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت ؛آقای جعفری مژدگانی برووارداینترنت بشووشاهکارجوانان بسیجی شهرمان را ببین.ازایشان سوال کردم واضح ترصحبت کن .گفت ؛پایگاه خبری چغادک نیوزراه اندازی شده .باسرعت واردشدم و چغادک نیوزراجستجو کردم و باخوشحالی واردپایگاه موردنظرشدم.

بله دوست من راست می گفت آرزوی ما برآورده شده بود و شهرما صاحب یک پایگاه خبری ,تحلیلی شده بود وازاین به بعد می توانیم شهرمان را به دنیا معرفی کنیم.

چرا که امروزه اطلاعات حدومرز را نمی شناسدودریک لحظه اطلاعات میتواند در سراسر جهان منعکس گردد.به همین علت مسئولیت مدیران این پایگاه خبری و نخبگان و دانشجویان و فرهنگیان گرانقدرو روحانیون معظم و بسیجیان صاحبنظر ومسئولین شهرمان سنگین ترمی شودوباید با دقت و حساسیت بیشتری به این امربپردازندچراکه ممکن است کوچکترین سهل انگاری در ارائه مطالب تصوردنیا را نسبت به شهرماتغییردهد

ازطرفی همه ئ ما موظفیم باتمام قوا از پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز حمایت کنیم چرا که این پایگاه میتواند زمینه بروز و ظهور ومعرفی استعدادهای بالقوه شهروندان و جوانان شهرمان را فراهم نماید.

 

صفر جعفری عضوشورای اسلامی شهرچغادک

یکم رمضان یکهزارو سیصدو نود ویک

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false