×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چغادک

نماز جمعه این هفته شهر چغادک به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مجید موسوی با حضور خیل گسترده ای از اهالی شهر چغادک و با تحمل گرمای زیاد برگزار گردید که توجه شما را به گزیدهای از این خطبه ها جلب می نمایم

به گزارش "چغادک نیوز"،حجت الا سلام والمسلمین سید مجید موسوی امام جمعه محترم شهرچغا دک د رخطبه های این هفته در جایگاه نماز جمعه این شهر در خطبه اول خودابتدا خود و نمازگزاران محترم را به تقوی الهی سفارش نمودند و در ادامه مباحثی که در باب اسرار نماز مطرح نموده بود این بار پیرامون (راز نیت در نماز) سخنرانی نمودند .

 ایشان اظهار داشتند.  در نیت هدف قصد قرب الهی ونزدیک شدن به خداست وبه این قصد باید سراغ نماز بیاید ووقتی نماز تمام می شود بسنجد وببیند چقدر به مقصود خود رسیده  وچقدر به خدا نز د یک شده است ودر این خصوص روایات و آیات فراوانی وارد شده است از جمله آن آیه ۱۶۲ سوره انعام می باشد وهمچنین در روا یا ت گوناگون مانند (انما الاعمال باالنیات )یعنی تمام وزن عمل ، به نیت است . پس نیت به معنای قصد ونزدیک شدن به خداوند ، روح عمل است وعمل به آن زنده می شود وبدون آن می میرد ومرده هیچ اثری ندارد .

 امام جمعه محترم شهر چغا د ک در مورد عبا د ت کنند گا ن که سه دسته می باشند وسه قصد وسه نیت دارند ودر مورد ایستگا هها ی روز قیامت هم  نکاتی متذکر شدند . 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه خطبه ها ودر خطبه دوم خود ابتدا با بیان گزیده ای از سخنان رهبری معظم انقلاب اما م خا منه ای (مدظله العالی) که در مراسم سا لگرد امام راحل (ره) بیان داشته بود ند وبازتا ب جها نی پیدا نمود . مطا لبی ایراد فرمودند .

 ایشان درمورد نقش بی دلیل امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی وسرنگونی طاغوت و هدایت و پیروزی در  جنگ تحمیلی هشت ساله اشاره نمود و یاد وخاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند .

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه بر حکم ناروای دادگاه مصر اشاره نمود ند که فرعون ظالم مصر راکه سزاوار مرگ می باشد به نا حق به زندان به محکوم نموده و می خواهند خدماتی به ایشان ارائه نمایند . با اینکه همه آنها می دادند یکی یکی مردم را  کشته و یتیم نموده است . 

ایشان در مورد کشور سوریه و سر بریدن ۷۸ نفر کودک و زن اعلام نمودند.  اینها ادامه دهنده راه یزید یان می باشند و سر بریدن را از یزید یان آموخته اند ودر شهری که علوی هستند بر جرم اینکه محبت علی (ع) و اهل بیت را دارند سر می برند و جمعیت اخوان المسلمین سوریه هم که فتوا داده ا ند  که  کشتن علویون و تجاوز به زنان آنان حلال می باشد باید از یزید ویزد یان عبرت بگیرند و ببینند که چگونه امام حسین هزا رن هزار دل را به خود جلب می نما ید والگو  بگیرند و ا یشان این موا ضع وحرکا ت کور کورا نه را محکوم نمودند . 

امام جمعه محترم شهر چغا د ک در مورد برگزاری مراسم با شکوه وروح بخش ومعنوی اعتکا ف که در سراسر این مملکت اسلامی برگزار شد اظها رداشت . که این مراسم د رشهر چغا د ک با شکوه و اقتدار برگزار گردیده است که آ نها همه ا ز برکات ا ین نظا م مقد س جمهوری اسلامی ایران می باشد .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false