×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
عروسی که درشهر چغادک به خون کشیده شد

در تیراندازی که در یک عروسی در پنج شنبه شب گذشته، ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۳۰ دقیقه بامداد در شهر چغادک روی داد، دو نفر کشته و هفت نفر رخمی شدند.

به گزارش "چغادک نیوز"، ظاهراً دو نفر به نام های (م.ن ) و ( الف.ن ) ، با وورد به مراسم عروسی یکی از همسایگانشان (منزل داماد واقع در چغادک غربی)، مورد ضرب و شتم با چاقو و چماق قرار گرفته و از مراسم اخراج می شوند.

گزارش دریافتی حاکیست، این دو نفر پس از خروج از منزل داماد، ماجرا را برای پدرشان به نام (ش.ن) شرح داده که موجب درگیری پدر  با خانواده داماد در محل عروسی می گردد.

گفته می شود زمانی که نامبرده به منزل خود بر می گردد  با تهیه دو قبضه اسلحه  شکاری از نوع سوزنی به پشت بام رفته و آماده تیراندازی می شود.

در این بین پسر خانواده که از قبل با پدرش هماهنگ بوده، مجدداً در مراسم حاضر شده و با کوبیدن مشت و لگد به درب منزل داماد، از میهمانان خواست که از منزل خارج شوند.

گزارش دریافتی حاکیست، به محض باز شدن درب منزل و خروج یکی از میهمانان از مراسم، نامبرده (ش.ن) با تیراندازی،به پدر عروس به نام (الف.م)و مادربزرگ عروس به نام (ص.س)که ساکن شهر بوشهر می باشند ، آنان را به قتل رسانده و هفت نفر دیگر را زخمی نموده و راهی بیمارستان می نماید.

بنابر این گزارش، زمانی که پدر عروس از منزل خارج شده و شروع به فحاشی به قاتل می کند، فرد مسلح از پشت بام به سمت وی تیراندازی کرده و این شخص رابه همراه مادر بزرگ عروس را به قتل رسانده و متواری می شود.

گفتنی است پس از فرار قاتل، خانواده داماد با تهیه یک قبضه کلت کمری، نسبت به تیراندازی به پشت بام منزل وی اقدام کرده که البته به کسی آسیبی نرسید.

گزارش دریافتی حاکیست، در حین  این تیراندازی ها، نیروی انتظامی شهر چغادک و همچنین کلانتری عالیشهر وارد عمل شده و تمامی میهمانان عروسی، پسر و خانواده قاتل و همچنین خانواده داماد و عروس را دستگیر می کنند.

 

و در حال حاظر خانواده  مقتولین در شهر چغادک قصد انتقام جویی از خانواده قاتل دارند و خانواده قاتل خود را آماده در گیری قبیله ای نموده اند و پیش بینی می شود با توجه به روند پیش رو در آینده شاهد چند قتل دیگر و نزاع های دسته جمعی در سطح شهر چغادک باشیم .

هم اکنون تلاش در جهت یافتن قاتل توسط نیروی انتظامی ادامه دارد.

ضمنا این سومین قتل و چندمین تیر اندازی با اسلحه در سال جاری در شهر چغادک می باشد .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false