×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
یک هکتار زمین برای ساخت یادمان شهدای گمنام چغادک زیرسازی شد

سرپرست شهرداری چغادک گفت: برای ساخت یادمان شهدای گمنام در چغادک یک هکتار زمین اختصاص و زیرسازی شد.

 

 
http://8pic.ir/images/72560450256004304748.jpgبه گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  مهر، مرتضی مکارم عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دفاع مقدس خودیک تاریخ است،به طول تاریخ این مرزبوم وبرگ زرین آن شکل گیری فرهنگ مقاومت وایثار است.



وی با بیان اینکه دفاع مقدس اوج افتخارملت ایران است تاکید کرد: همانطورکه تهاجم  دشمنان درشهریور۱۳۵۹ آغاز شد ،حماسه ای برتر ازآن، درفرهنگ وباورهای این مردم به جوشش درمی آید که دفاع مقدس نام گرفت.



سرپرست شهرداری بوشهر بر حفظ و استمرار دست آوردهای دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: شهر چغادک در همه عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است بگونه‌ای که ۲۹ شهید والامقام در عرصه دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.







مکارم به تشییع پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام در شهر چعادک اشاره کرد و گفت: این دو شهید والامقام صبح روز پنجشنبه پس فردا وارد شهر چغادک خواهد شد و بر روی دستان مردم وظیفه شناس و قدردان چغادک تشییع و به خاک سپرده می‌شود.



وی تصریح کرد:این مراسم از مهدیه خدیجه کبری چغادک تا موقعیت القمه" محل ساخت یادمان شهدای گمنام" برگزار خواهد شد.



سرپرست شهرداری چغادک با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام چغادک در زمینی به مساحت یک هکتار ساخته می‌شود افزود: برای ساخت یادمان شهدا، گمنام شهرداری چغادک عملیات زیر سازی آنرا انجام داده است.



مکارم اضافه کرد: یادمان شهداء گمنام چغادک در ضلع غربی چغادک کنار خیابان شهداء ساخته می‌شود.



وی همچنین از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس خبرداد و افزود: این نمایشگاه با همکاری پایگاه مقاومت تاسوعای چغادک در کنار گلزار شهدای این شهر برپا شده است که صحنه‌های از دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false