×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳  
false
true
دومین روز از رزمایش ۲۰ هزار نفری "الی بیت المقدس" / تمرین ۴ عملیات میدانی

دومین روز از رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری "الی بیت المقدس" صبح امروز در منطقه عمومی پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر آغاز شد.

 
 
 
 

خبرگزاری فارس: دومین روز از رزمایش 20 هزار نفری

به گزارش "چغادک نیوز"،  نیروهای شرکت کننده در این رزمایش روز گذشته در نخستین روز از رزمایش در محل میدان مستقر شدند و تا ساعت ۲۴ شب گذشته در جایگاه‎هایی که برای آنان پیش بینی شده بود، استقرار یافتند.

صبح امروز نیز با حضور مسئولان ارشد نظامی کشوری و استانی و سخنرانی سردار نقدی دومین روز از رزمایش ۲۰ هزار نفری "الی بیت المقدس" آغاز شد.

دومین روز از رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری شامل صبحگاه مشترک و سان دیدن فرمانده‌های نظامی و سازمان بسیج مستضعفین و نیروهای مستقر در میدان است.

 

http://8pic.ir/images/0wxpybvhg6gpq8x5q9.jpg

در ادامه برنامه‎های امروز رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری در بوشهر تمرین‎های چهار عملیات مختلف که قرار است فردا در میدان انجام شود، صورت می‎گیرد.

http://8pic.ir/images/krh2jdf97xe7wr41wu.jpg

این چهار عملیات شامل دفاع از کوی و برزن، عملیات تاخیری، هلی برن و ضد هلی برن و امداد و نجات در منطقه عمومی بوشهر و چغادک است.

http://8pic.ir/images/2f4fzfrzfdr75fq09k2v.jpg

 

سرود دسته‌جمعی ۱۳ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در رزمایش، سخنرانی سردار نقدی، اجرای برنامه‌های حلقه‌های صالحین توسط یگان‌های واکنش سریع و اجرای ۹۹ حلقه صالحین در ارتباط با اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌هاست.

http://8pic.ir/images/wraij2ttwvg5bvp6v.jpg

همچنین سردار نقدی و فرماندهان سپاه در دومین روز رزمایش ۲۰ هزار نفری "الی بیت  المقدس" به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

http://8pic.ir/images/2vs8scbx4fhz39coluwo.jpg

سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در برنامه‎های دومین روز از همایش بزرگ ۲۰ هزار نفری حضور دارند.

رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری "الی بیت المقدس" در زمینی به وسعت شش هکتار در حال برگزاری است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false