×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زندانیان غیرعمد چغادکی آزاد شدند+عکس

درمراسمی که به همت شهرداروخیرین چغادک برگزارشد به دستورمعاون کل زندانها زندانی چغادکی مشمول طرح دیه آزاد شد.وشهردار چغادک گفت اگرما می فهمیدیم درسال گذشته ۱ نفرازشهروندان چغادک که مشمول این طرح می شود راداشتیم سریعا اقدام می نمودیم که نه فشاربه دولت آورده شود ونه به آن فرد وخانواده اش.

 

به گزارش "چغادک نیوز"،درجلسه ای که درعصرروزگذشته درشهرداری چغادک باحضورمدیرعامل ستاد دیه استان ومعاون اداره کل زندانها وآقای جعفری عضوشورای شهروخیرین این شهربرگزارشد. تنها زندانی این شهرکه به خاطرچک ۲۵ میلیون ریال ازدی ماه سال گذشته درزندان بوده است به همت شهرداری وخیرین این شهرآزادشد.

آقای محبی مدیرعامل ستاد دیه استان دراین جلسه اظهارداشت درسال گذشته هم این ستاد یک نفراهل چغادک را که به خاطرمبلغ ۸۵میلیون ریال درزندان بوده است را با همت خیرین استان آزاد نموده است.

شهردارچغادک عبدالله کردگار در واکنش به صحبتهای آقای محبی اعلام نمودند: اگرما می فهمیدیم درسال گذشته ۱ نفرازشهروندان چغادک که مشمول این طرح می شود راداشتیم سریعا اقدام می نمودیم که نه فشاربه دولت آورده شود ونه به آن فرد وخانواده اش.

عبدالله کردگارافزودند: شهرداری چغادک آمادگی خود را اعلام می دارد با دعوت ازخیرین این شهرکه همیشه درامرخیردرشهرچغادک وشهرستان بوشهرپیشتاز بوده اند هرتعداد زندانی چغادکی را که احیانا درآینده مشمول طرح دیه می شوند را به آغوش خانواده هایشان بازگرداند.وامید واریم ستاد دیه استان هماهنگی بیشتری با این شهرداری داشته باشد.واز زحمتهای بی دریغ این ستاد هم صمی مانه تشکر می نمائیم

قبل ازصحبتهای شهردارهم آقای جعفری عضوشورا اسلامی شهرچغادک ضمن خرسندی وتشکر ازمدیرعامل ستاد دیه استان مبنی برهمکاری درآزاد سازی این شهروند چغادکی توفیقات روزافزون خیرین ومسولین ستاد دیه استان رادراین ماه برخیروبرکت ازخداوندمنان خواستارشد

 

 

عکاس علی زنده بودی

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false