×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کری‌خوانی و اختلاف ۲ مرد جوان جنایت آفرید/ دستگیری قاتل فراری پس از یک سال + گفت‌وگو با متهم

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ، اوایل اسفند ماه سال ۱۴۰۱، مرگ مشکوک یک مرد جوان با ضربات متعدد چاقو در یکی از محله‌های جنوب تهران بهقاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جرائم جنایی گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی جنایی راهی محل حادثه شدند و در تحقیقات میدانی پی بردند، مقتول حدوداً ۴۰ ساله بوده و از ناحیه گردن هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته است.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته نیز مشخص شد، مقتول از یک مغازه بیرون آمده و در حال صحبت با یکی از دوستانش بود که در این میان قاتل با خودرو سراتو، چند بار از کنار مقتول عبور  و ناگهان خودرو را متوقف کرده و پس از پیاده شدن با ضربات متعدد چاقو مرد جوان را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید

در ادامه برای تیم جنایی روشن شد که قاتل به صورت غیرقانونی از کشور به مقصد ترکیه خارج شده است اما با استفاده از اقدامات فنی مشخص شد که قاتل فراری از کشور خارج نشده و در یکی از مناطق شمال شهر تهران مخفی شده است.

پیگیری‌ها ادامه داشت تا اینکه با بررسی‌های بیشتر کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه دقیق متهم در محدوده سعادت‌آباد شناسایی و طی انجام عملیات‌های پلیسی در ۲۸ آبان ماه سال جاری پس از چندین‌ ماه وی دستگیر شد.

گفتگو با متهم

چه شد که مرتکب جنایت شدی؟

از چند ماه قبل با مقتول کری‌خوانی داشتم و با او درگیر شده بودم، روز حادثه زمانی که او از مغازه بیرون آمد، دوستم  گفت این شخص پشت سرت حرف می‌زند. من هم چاقویی را که همراهم بود از جیبم درآوردم و به او حمله کردم.

بعد از قتل چه کردی؟

رفتم شهرستانی در شمال غرب کشور، مدتی ماندم و دوباره برگشتم تهران.

از کشور خارج شدی؟

نه، برای گمراه کردن تیم جنایی شایعه کردم که از کشور رفته‌ام، اما این شگردم فایده‌ای نداشت؛ البته ناگفته نماند به یک قاچاق بر ۲۰۰ میلیون تومان دادم تا از مرز عبور کنم اما هدف کلاهبرداری قرار گرفتم.

سابقه‌داری؟

بله بخاطر درگیری‌ و قدرت‌نمایی چندین بار به زندان افتاده‌ام.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محمد مهدی براعه؛ از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، متهم برای روشدن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false