×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعلام حمایت بخشدار سابق سیراف از اسماعیل بیدار

به گزارش چغادک نیوز: محمد روشن، بخشدار سابق سیراف و از نیروهای باسابقه صنعت در جنوب استان بوشهرو از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان کنگان، طی بیانیه ای رسمی حمایت خود را از اسماعیل بیدار کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه  اعلام کرد.

در پیام منتشر شده از محمد روشن آمده است:

امروز در برهه حساس و تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی قرارداریم؛ برهه ای که هم به مشارکت تک تک فرزندان ایران برای رشد و بالندگی و رفع تهدیدهای داخلی و خارجی نیاز است هم به انتخابی آگاهانه و برآمده از آینده نگری و خردورزی…

 

باور عمیق دارم که جنوب استان بوشهر بیش از هر زمان دیگر به نماینده ای در تراز انقلاب اسلامی ایران نیاز دارد؛ نماینده ای که هم دردها را بشناسد و هم درمان را… کسی که بتوان فردای انتخابش به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی، سرافرازانه ایستاد و به این انتخاب، مباهات کرد.

 

من محمد روشن فرزند شهرستان عزیز کنگان، با آگاهی از شرایط خاص و استراتژیک حوزه انتخابیه جنوب استان و نیز بررسی ویژگی ها و توانمندی های اسماعیل بیدار کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حمایت قاطع خود را از فرزند صادق و بی ریای انقلاب اعلام می نمایم.

 

امید که با همدلی و همگامی شهروندان عزیز کنگان و همه مردم آگاه و بصیر جنوب استان بوشهر، شاهد اتحادی ناب برای انتخابی عالمانه باشیم.

 

ان شاءالله…

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false