×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اجرای برنامه های گذر فرهنگ و هنر در بوشهر تمدید شد

به گزارش چغادک نیوز:  روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر خبر داد، گذر فرهنگ و هنر که قرار بود به مدت سه شب در بافت قدیم بوشهر، روبروی پارک شورا اجرا شود با استقبال بسیار خوب علاقمندان به فرهنگ و هنر برای شب چهارم تمدید شد و امشب نیز ادامه می‌یابد.

اجرای نمایش های خیابانی، کارگاه‌های هنری، صنایع دستی و خانگی، اجرای موسیقی محلی و نمایشگاه عکس و نقالی بخش های مختلف برنامه گذر فرهنگ و هنر هستند که تا کنون به مدت سه شب اجرا شده اند.

در شب سوم این برنامه، بخش ورکشاپ نقاشی به کار خود پایان داد و نقاشان، بوم هاى آثار خود با موضوعات مختلف را به مناسبت روز بوشهر به سازمان فرهنگی شهرداری تقدیم کردند.
اجرای خیابانی زنده موسیقی نوازنده های بوشهری و همچنین اجرای موسیقی زنده گروه شیلو بخش هایی از برنامه گذر فرهنگ و هنر در شب گذشته بود که با استقبال و تشویق هنردوستان بوشهرى همراه شد.
امشب هم در برنامه گذر فرهنگ و هنر گروه تیفون و موسیقی خیابانی بصورت زنده اجرا خواهند داشت و همچنین آثار هنری هنرمندان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
گفتنی است این برنامه با دو هدف کمک به هنرمندان و همچنین احیای بافت قدیم اجرا شده که با توجه به حضور پررنگ مردم در این برنامه، سازمان فرهنگى شهردارى در هر دو بخش به اهداف خود دست یافته است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false