×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
راه اندازی مجموعه منسجم ستاد سحر زمینه ساز تشکیل دولت انقلابی و ایرانی آباد خواهد شد

به گزارش چغادک نیوز: ستاد مردمی حامیان آیت الله رئیسی در استان بوشهر (ستاد سحر) شب گذشته با حضور رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان افتتاح شد و از لوگوی ستاد سحر نیز رونمایی به عمل آمد.

عبدالرضا عالی پور در آئین افتتاح ستاد سحر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حالی به دهه پنجاه حیات خود قدم نهاده است که در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت همواره سربلند بوده و در گام دوم انقلاب در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به دنبال شکل دادن اولین دولت خود می باشد, دولتی که آماده تشکیل ایران قوی است که انشاالله زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت عظمی باشد.

رئیس ستاد حامیان مردمی آیت الله رئیسی در استان بوشهر عنوان کرد: حقیقت این است که مردم در حال حاضر واقعا گله مند هستند, ناامیدی و یاس تمام جامعه را فرا گرفته است و به دنبال یک تغییر اساسی می باشند که نتیجه آن چشیدن طعم واقعی انقلاب اسلامی می باشد.

رئیس ستاد سحر استان بوشهر افزود: این انتخابات حساس ترین رویداد سیاسی کشور در تاریخ پس از انقلاب خواهد بود که چنانچه با پیروزی جریان اصیل انقلاب همراه گردد می تواند اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند و روحیه امید را در جامعه و چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران را نمایان سازد.

عبدالرضا عالی پور خاطر نشان کرد: ستاد سحر در دوره ریاست جمهوری یازدهم در کشور به دستور مستقیم نیکزاد در استان بوشهر در سال ۱۳۹۲ تشکیل شود و در ابتدای تشکیل این گروه تخصصی تمامی اطلاعات اقتصادی, فرهنگی و سیاسی استان را جمع آوری نموده و در اختیار ستاد مرکزی قرار داد.

وی اضافه کرد: در ادامه نیز با تشکیل شورای راهبردی استان احکام اعضای شورا و معاونان مربوطه در سراسر استان صادر شده و فعالیت خود را آغاز نمودند و بعد از صدور احکام کمیته های تخصصی, سایر شهرستانها ها نیز شکل گرفت و در نتیجه مجموعه منسجم و قوی با تشکیلات منظم در استان به وجود آمده که به فضل الهی می‌تواند زمینه‌ساز تشکیل دولت انقلابی و ایرانی آباد باشد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false