- 02 شهریور 1404
- رویدادهای برقی
- کد خبر 135671
- ایمیل
- پرینت
true
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
true

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در حاشیه این برنامه اظهار کرد: برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه با هدف پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه به درخواستها، مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه خدماترسانی برق صورت گرفت.
وی افزود: یکی از مهمترین وظایف شرکت توزیع برق، ارائه خدمات پایدار و مطمئن به مشترکان است و در همین راستا تلاش میشود با برگزاری میز خدمت، فرآیند رسیدگی به درخواستها تسهیل و زمان پاسخگویی به مشکلات کاهش یابد.
حشمتی ادامه داد: در این برنامه کارشناسان حوزههای مختلف شامل وصول مطالبات، انشعابات، خدمات پس از فروش، طرحهای توسعه شبکه و بخشهای فنی و ایمنی حضور داشتند و به پرسشها و دغدغههای نمازگزاران پاسخ دادند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: حضور مردم در این میز خدمت نشان داد که چنین برنامههایی میتواند نقش مؤثری در اعتمادسازی و افزایش رضایتمندی عمومی داشته باشد، زیرا شهروندان احساس میکنند بدون واسطه صدای آنان شنیده میشود و مشکلاتشان مورد بررسی فوری قرار میگیرد.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای سیاستهای دولت برای مردمیسازی خدمات و فراهم کردن زمینه تعامل هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی با شهروندان اجرا میشود و شرکت توزیع برق استان بوشهر این روند را در آینده نیز ادامه خواهد داد.
در جریان این برنامه، دکتر ارسلان زارع استاندار بوشهر نیز به صورت سرزده از میز خدمت بازدید کرد و با مردم و کارکنان شرکت توزیع برق به گفتوگو پرداخت.
false
true
false
true