×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر، برگزیدگان جشنواره رسانه فجر در استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش چغادک نیوز: در آیینی با حضور اکبر پورات معاون سیاسی استاندار بوشهر، مدیر کل روابط عمومی استانداری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و اعضای شورای روابط عمومی استان بوشهر، با همکاری شرکت پازارگاد، رسانه ها و روابط عمومی های برتر جشنواره رسانه فجر تجلیل شدند.

 

عباس مطاف در این آیین اظهار داشت: دومین جشنواره رسانه ای فجر ویژه خبرنگاران و رسانه ها و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برگزار و آثار از لحاظ کمی و کیفی بررسی و داوری شدند.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در قالب مکتوب و چند رسانه ای برگزار شد خاطر نشان کرد: قالب چند رسانه ای در بخش های فیلم، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست و گزارش عملکرد و قالب مکتوب نیز در بخش های گزارش، گفت و گوی تفصیلی، خبر، یادداشت و مقاله و کوتاه نویسی مجازی برگزار شد.

 

مطاف یادآور شد: خبرنگاران رسانه‌ها و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان بوشهر استقبال خوبی از این جشنواره داشتند و سطح کیفی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره نیز مطلوب بود.

 

بر اساس این گزارش، در این آیین رسانه ها و روابط عمومی های برتر جشنواره، معرفی و تجلیل شدند و حسین سرمشقی و زهرا مظفری از پایگاه خبری چغادک نیوز، امین شجاعی مقدم، سهیلا شعبانی، اسما حبیبی نیا، سعیده دشتی و ایمان خوشقدم نیز از خبرنگارانی بودند که در این جشنواره حائز مقام شده و تجلیل شده اند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false