×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اجرای «طرح قرآنی مسطورا» دارند

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد: حجت‌الاسلام محمد قادری ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در تحقق دغدغه مقام معظم رهبری در امر امید آفرینی در جامعه تاکید کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تشریح طرح قرآنی مسطورا که ویژه ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، افزود: طرح ملی مسطورا به منظور ترویج سطر به سطر کلام الله مجید در زندگی مردم طراحی و اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه قرآن صرفاً کتاب تیمّن و تبرّک نبوده و کتاب زندگی است، اضافه کرد: نحوه مشارکت استان در پویش مسطورا انعکاس در سامانه مخصوصی مشخص می‌‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۵ به شماره ۳۰۰۰۱۵۳۷ در این پویش شرکت ‌کنند.

 

حجت‌الاسلام قادری با بیان اینکه بوشهر پایتخت مقاومت و پایتخت قرآنی کشور است، ادامه داد: استقبال گسترده مردم مؤمن و متدین استان در این طرح مورد انتظار است و روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود با استفاده از طرح‌های ارسالی که در دسترس دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت، زمینه مشارکت فزاینده مردم در این طرح قرآنی را فراهم کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با استفاده از تلویزیون‌های شهری، پورتابل‌های سطح شهر، فضاسازی ادارات، و همچنین نشر پوسترهای مرتبط با این طرح در فضای مجازی تمام توان خود را بر تبلیغات محیطی طرح مسطورا بگذارند تا این طرح نشر خوبی در سطح استان داشته باشد و به و به یک همه‌گیری تبدیل شود.

 

وی ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، معاونین و مدیران اجرایی استان که به عنوان مجموعه راهبر اجرایی استان پای کار این مسئله هستند ابراز داشت: تفاهم‌نامه با وزارتخانه‌ها در سطح ستاد در طرح مسطورا بسته شده و ادارات اهتمام داشته باشند و پای کار مسطورا باشند تا منوی مقام معظم رهبری در این بخش محقق شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false