×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نظام مسائل فرهنگ عمومی استان بوشهر تدوین شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: ما بر ۲ پایه اساسی دیانت که حامل تاریخی کهن است و مقاومت برنامه ریزی کرده ایم و به صورت مستمر مجری آن هستیم که دستاورد آن، احیا و جان بخشیدن به تاریخ مقاومت و دیانت و انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآن و مقاومت در ایران بوده است.

وی افزود: نظام مسائل فرهنگ عمومی استان به شکل عام و به نحو آمایشی تدوین شده است و نتیجه بخش در خصوص بررسی و برطرف کردن مسائل فرهنگی شهرستان‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تألیف کتب فرهنگی در سطح کشور خبر داد و گفت: تألیف کتب فرهنگی اعم از اخلاق قضائی برای حوزه کاری قوه قضیه و برای استان بوشهر آسیب شنایی آئین بازرسی و دادرسی در حال اجرا است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: شورای فرهنگ عمومی باید به تناسب مسئله مطروحه در دستگاهی اجرا شود که در رابطه با دستور العمل ها عمده هستند و احیا کردن مسائل فرهنگ عمومی قضائی، توسعه فرهنگ عمومی در بقاع متبرکه به خوبی انجام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در هفته پایانی سال جاری برگزار خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false