×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
محموله مواد محترقه غیرمجاز در گناوه کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ سردار حیدر سوسنی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران شهرستان گناوه در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالای گمرکی و ممنوعه و در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه شخصی اقدام به نگهداری کالاهای ممنوعه از نوع مواد محترقه می‌کنند، لذا موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام محترم قضائی از منزل مورد نظر بازرسی انجام که در این راستا تعداد ۲۲۱ هزار عدد انواع مواد محترقه در مارک‌های مختلف کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار سوسنی در پایان از خانواده‌ها درخواست کرد با توجه به نزدیک شده به ایام پایانی سال و چهارشنبه سوری، کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه غیر مجاز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false