×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بخش چغادک در هفته دولت بدون حتی یک پروژه برای افتتاح

به گزارش چغادک نیوز: عزیزه بوصید‌ خلف پور در یادداشتی پیرامون عملکرد ضعیف مسئولین چغادک در هفته دولت نوشت: نامگذاری هفته اول شهریور به نام هفته دولت کار بسیار ارزشمند وبزرگی است، هفته منتهی به هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ در ایران به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی و حجت الاسلام باهنر به عنوان اولین دولت مکتبی ایران، هفته دولت نامگذاری شده است.

 

هفته دولت فرصتی است که مسئولان به افتتاح پروژه های عمرانی، همچنین ارائه عملکرد خود بپردازند و مردم را در جریان امورات شهری خود قرار دهند.  چغادک فقط کلمه بخش را با خود یدک می کشد و در هفته دولت، برای مردم و شهر هیچگونه دست آوردی نداشته است.

 

هفته دولت را به گونه ای پشت سر می گذاریم که در پایان  سال دوم و آغاز سومین سال شورای شهر، در این هفته برنامه ای برای افتتاحیه یا کُلنگ زنی پروژه ای از شهرداری و شورای اسلامی شهر چغادک دیده نشد و ‌حتی پروژه هایی که قبلا نیز در زمان شورای دوره گذشته نیمه تمام مانده، همچنان راکد بوده و امیدی به افتتاح آنها نیز نمی‌باشد.

 

ظاهرا دو دستگی و کشمکش میان وکلای مردم شهر چغادک، پایان یافتنی نبوده و هر روز شعله های آن افزون تر می‌گردد، هیچ کس هم نمی داند مسبب اصلی این اختلافها آیا شخص ثالثی است یا خیر.

 

انتظار چندین ساله مردم در آغاز عملیات اجرایی سراهی چغادک هم در این هفته به جایی نرسید و همچنان کلنگِ شروع بکار این پروژه به مردم شریف این شهر چشمک می‌زند.

 

در هفته دولت؛ شهردار، رئیس  و اعضای شورا بدلیل نامعلوم خارج از شهر بسر برده  و درب شورای شهر  نیز در این هفته بر خلاف اقصی نقاط کشور که شهرداری و شورا مشغول گرامیداشت هفته دولت بوده و پروژه های بسیاری را کلنگ زنی و یا بهره برداری می نمایند، بروی مردم بسته می باشد.

 

هیچ برنامه ای در بخش چغادک همانند سال گذشته طی این هفته برگزار نشد و رنگ و بوی خدمات رسانی دولت در شهر چغادک اصلا دیده نشد اما سوالات بسیاری را در اذهان موکلین شهر چغادک از وکلای خود باقی گذاشت.  سوال این است.

شما به عنوان نماینده وسکان دار شهر به عملکرد خود در زمینه عمرانی، فرهنگی، ورزشی چه نمره ای می دهید؟؟

آیا در قبال مسئولیتی که پذیرفتید به تعهدات خود پایبند بودید؟

به پیشرفت وتوسعه شهر در این مدت چه نمره ای می دهید؟؟

قیمت اختلافات درون شورا وزیانِ وارده به شهر وشهروندان چقدر است وچه کسی پاسخگوست؟؟

آیا هنوز هم مردم ولی نعمتان شما هستند یا با آنان غریبه اید؟؟

و اما سوال آخر بعد از این دوره نا کارآمدی خود، خسارت ها، مشکلات و معضلاتی که برای مردم و شهر به یادگار گذاشته اید، آیا روی آن را دارید که جزء کاندیدای انتخاباتی دوره بعد باشید؟؟

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false