×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مراسم دهه فجر استان بوشهر بصورت زنده در فضای مجازی برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز:  برای اولین بار در سطح استان بوشهر به همت گروه تلویزیونی هشتگ تی وی مراسم جشن دهه فجر ۱۱ الی ۲۲ بهمن ماه با نام جشن انقلاب در فضای مجازی پخش خواهد شد.

این مراسم بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بصورت زنده هر شب راس ساعت ۲۰/۳۰ در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس ۸tagtv@ و dorsa.tourism@   منتشر می شود.

مراسم جشن انقلاب با حضور چهره ها ومسئولین مطرح استان بوشهر همراه با برگزاری برنامه های شاد و متنوع در هتل درسا واقع در پارک شغاب شهر بوشهر اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است: جهت برگزاری هر چه بهتر این برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، انجمن موسیقی استان بوشهر، شرکت مخابرات استان بوشهر، بیمه دانا نمایندگی حفظ اله کد ۸۷۹۵شهر بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مجتمع اقامتی، گردشگری، تفریحی درسا شهر بوشهر، مجتمع تجاری، تفریحی ققنوس شهر دلوار، پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز و شبکه اینترنتی هشتگ تی وی مشارکت داشته اند./انتهای پیام

false
true
false
true
  1. حسن رمضانی

    پیام شورای اسلامی استان بوشهر به مناسب آغاز دهه فجر

    دهه فجر فرصتی برای بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست. دهه ای که اولین روز آن با ورود امام خوبی ها و آخرین روزش تجلی پیروزی نور بر ظلمت بود و به عنوان بزرگترین افتخار ملت ایران در تاریخ کشور ثبت شد.
    اکنون بیش از ۴ دهه از انقلابی که میتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است می گذرد و مردم با بصیرت ایران اسلامی که در پایبندی به عهد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعا صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل، در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حرکت الهی به صف صاحب اصلی انقلاب حضرت مهدی ( عج) گره بخورد.
    شورای اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت یاد حضرت امام ( رحمت الله علیه) و شهیدان گرانقدر، در بهاری دیگر فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را محضر رهبر فرزانه و خردمند و ملت بزرگ ایران عزیز، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت می نماید.
    حسن رمضانی
    سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی استان بوشهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false