×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اولین شب مراسم دهه فجر در بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: اولین شب مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی برای اولین بار در سطح استان بوشهر بصورت زنده  در بسترشبکه اجتماعی اینستاگرام با حضور آریان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، محمد رضا روستا مدیر مجموعه طبیب  و مجتبی زارع از کارآفرینان بوشهری برگزار شد.

این آئین با مجری گری هنرمندان استان بوشهر آریا بهرام نژاد و میثم بشکوه در در لوکیشن هتل درسای بوشهر واقع در پارک شغاب  اجرا شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این برنامه  ضمن گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) به بیان خاطرات انقلاب پرداخت و گفت: جمهوری اسلامی جمهوری ترین نظام در دنیاست که در اوایل انقلاب برای ابرقدرتها ناشناخته بود ولی مردم با سر دادن شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی نشان دادند که می خواهد بر روی پای خود با ایستند.

آریان پور با بیان اینکه  مردم با مشکلات زیادی مواجهه هستند که نشان از ضعف سیستم های اداری است، عنوان کرد: متاسفانه بجای مدیریت کردن مشکلات، مشکلات ما را مدیریت می کند که قابل قبول نیست و با توجه با تاکیدات مقام معظم رهبری زمانی مملکت پیشرفت خواهد کرد که کشور خودکفا شود چراکه دشمن از وابستگی ما به عنوان یک نقطه ضعف، در حال سوء استفاده می باشد.

محمد رضا روستا از مخترعین بنام استان بوشهر و مدیر مجموعه طبیب بوشهر که ۴۵ اختراع را به ثبت رسانیده است به بیان اقدامات انجام شده پرداخت و گفت افتخار داریم اولین اختراعات را مثل اولین عابر ساندویج ایران، اولین عابر آب ایران، اولین عابر پیتزا ایران، اولین عابر نان ایران، اولین جی پی اس ایران و.. را به نام بوشهر به ثبت برسانیم.

وی همچنین به اختراع اخیر خود جهت رفاه حال نیلوفران آبی، قایق هوشمند ویژه خواهران، آشپزخانه هوشمند، توریاب خبر داد.

مجتبی زارع از کارآفرینان استان بوشهر نیز با بیان اینکه در محدودیت های کرونایی اولین کارگاه تولید البسه را بهره برداری نموده ایم ، از راه اندازی بزرگترین کارخانه آب معدنی استان و بزرگترین کارخانه تولید دستمال کاغذی با وجود سنگ اندازی های زیاد خبر داد و از مسئولین درخواست کرد شرایط را جهت شکوفایی استعدادهای بوشهری ها و کارآفرینان فراهم آورند.

لازم به ذکر است: این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، انجمن موسیقی استان بوشهر، شرکت مخابرات استان بوشهر، بیمه دانا نمایندگی حفظ اله کد ۸۷۹۵شهر بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، مجتمع اقامتی، گردشگری، تفریحی درسا شهر بوشهر، مجتمع تجاری، تفریحی ققنوس شهر دلوار، پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز و شبکه اینترنتی هشتگ تی وی  برگزار شده است./انتهای پیام

 

      

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false