×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ایستگاه های اتوبوس متروکه در شهر چغادک نیازمند توجه مسئولین+تصویر

به گزارش “چغادک نیوز”، یکی از نمادهای خدمات ویژه مسئولین به مردم یک شهر ایستگاههای اتوبوس می باشد که در هر شهر یا استانی وارد شویم این جایگاهها به شکل بسیار زیبایی طراحی و جانمایی شده است و جلوه زیبایی را به شهر ها داده است که نگاهها را به سمت خود جلب می نماید.

در برخی از این ایستگاهها نیز با ایجاد یک محیط آرام و سر پوشیده و با سیستم خنک کننده و ایجاد یک بوفه ،به همشهریان خود احترام زیادی قائل شده اند که در فصل سرما و گرما مشکلی را جهت به انتظار نشستن اتوبوس نداشته باشند .

این در حالی است که در شهر چغادک نگاه مسئولین به این نمادهای خدمت که در معرض همگان قرار دارد به گونه ایی بوده است که خدمات خودشان را در چشم مردم ضعیف جلوه داده است و باعث بوجود آمدن ظاهری نامناسب و ایستگاه های اتوبوس متروکه در نقاط مختلف خیابان اصلی شهر شده است.

عمر این ایستگاه ها بیش از ۳ سال می باشد و تعمیر و نگهداری خاصی نیز بر روی آن صورت نگرفته است و با توجه به اینکه قشر زیادی از همشهریان با اتوبوس تردد نموده و می بایست ساعاتی را در این ایستگاهها سپری نمایند، شهروندان با مشکلاتی مواجه هستند که  لازم است بصورت ویژه به آن توجه شود./ انتهای پیام

false
true
false
true
  1. دوست

    شما ایستگاه راه می بینید اگر می توانید برویداتوبوس را ببنید کولر وبخاری ندارد- صندلیها فاسد شده -بوی بد گازوئیل در اتوبوس -نیامدن یا سر ساعت حضور در ایستگاه اتوبوس-وسط اتوبان یا سر برج اتوبوس کنار می زند و راننده کرایه جمع می کند (نبودن شاگرد)-نه داشتن باقیمانده کرایه…. بخاطر اینگاه تمام مسئولین ما همه ماشین سواری دارند ولی فکری بحال قشر ضعیف نمی کنند نه فقط اتوبوس خیلی چیزهای دیگر ….

  2. شهروند فعال

    سلام خدمت همشریان عزیز ومسوولین محترم

    اول از مسولین خواهش می کنیم به طور جدی این مساله اتوبوس ها وایستگاههارو پیگیری کنن والبته شنیدم اقداماتی در حال انجام هست امیدوارم بزودی نتیجه اش وببینیم.
    دوم از همشهریان عزیز میخواهم که مواظب اموال عمومی شهر باشن چون اینا همش بیت المال هست وداره از جیب تک تک مردم میره پس فرض کنید وسایل شهر وسایل خونه ی خودتونه …
    نذارید بچه هاتون به وسایل واموال عمومی اسیب بزنن اگه هم کسی رو دیدین داره خراب می کنه لطفا تذکر بدین یا به مسئولین اعلام کنید
    حیفه به خدا وجه ی شهر خودمون خراب میشه..
    امیدوارم دراین جور مسایل فرهنگ سازی بیشتری بشه تا شاهد اینجور مناظر بد توشهر نباشیم …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false