×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
از کنار تلاش‌های بی‌وقفه معلمان به سادگی نگذریم

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر گفت: باید توجه ویژه‌ای به مقام معلم داشته باشیم و از تلاش‌های بی‌وقفه آنها به سادگی نگذریم.

به گزارش "چغادک نیوز"، مهراب کیانی پیش از ظهر امروز در همایش فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری، گفت: این استاد شهید به عنوان یک اندیشمند و عالم دینی توانست در موضوعات مختلف کتب گرانسنگی از خود به یادگار گذارد که سالیان سال علم‌آموزان ازآنها بهره ببرند.

کیانی ادامه داد: معلمی را شغل انبیا گویند یعنی این‌که معلم نقش انسان‌سازی در جامعه ایفا می‌کند و این مسئله مهمترین اتفاقی است که دریک جامعه پویا رخ می‌دهد و اسلام بر مسئله تربیت بشریت تاکید ویژه‌ای دارد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر، اضافه کرد: معلم پیش از آنکه علم را به دانش‌آموز بیاموزد در تربیت آن نقش دارد و نسل‌های مختلف درکلاس‌های درس تربیت یافته، یک معلم خوب دانش‌آموز را به نیکی و عمل صالح رهنمون می‌کند.

کیانی خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان خادمان جامعه دانش‌آموز توجه ویژه‌ای به مقام معلم که راهنمای دانش‌آموزان هستند داشته باشیم و ازکنار تلاش‌های بی‌وقفه آنها به سادگی نگذریم.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های متنوع این سازمان در هفته معلم ازحوزه‌های بسیج دانش‌آموزی درخواست کرد برنامه‌های این هفته را با تنوع بیشتر برگزار نمایند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false