توهین به معلمین عسلویه برخواسته از تربیت نادرست است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توهین به معلمین عسلویه برخواسته از تربیت نادرست است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: اگر فردی به خود اجازه می دهد به ساحت مقدس معلم توهین کند برخواسته از تربیت نادرست آنهاست، زیرا تعلیم بدون تربیت ثمره اش، تباهی و نابودی ارزش هاست.

سید علیرضا ایاز سنگی فرد در گفتگویی با خبرنگار "چغادک نیوز"، اظهار داشت: خبرتاسف بار و تاثر برانگیز توهین به حریم معلمان یکی از مدارس ابتدایی شهرستان عسلویه درحالی انتشار یافت که در این برهه از زمان که صدای مظلومیت و زندگی فلاکت بار معلمان این خطه از سرزمین اسلامی، در رسانه های مجازی و نوشتاری کشوری و استانی به کرار مطرح می شود.

سنگی فرد ادامه داد: این ضعف نظام آموزش و پرورش است که هیچ تدبیری برای حمایت قضایی و غیره برای نیروهایش اندیشه نکرده است.

وی افزود: این یک واقعیت انکارناپذیراست دراین شهرستان هیچ دیواری کوتاه تر ازآموزش و پرورش برای بعضی افراد کوته فکر وجود ندارد اگر غیر از این بود وضعیت بهتر از این می بود.

سنگی فرد تصریح کرد: معلمی که فرسنگ ها از دیار و خانواده خویش فاصله دارد و تنها عشق خدمت به فرزندان و شکوفایی استعداد های میهن اسلامی او را در بدترین شرایط زیست محیطی، کمبود امکانات اولیه رفاهی و فرهنگی نگه داشته است باید مورد تکریم و حمایت جدی قرار بگیرد.

وی خطاب به معلمان اظهار داشت: اما شما خواهران و برادران فرهنگی ایثارگر خودم، ما همه مسلمان و پیرو پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(صلوات اله علیه) هستیم و به یاد داشته باشیم که ایشان در راه اسلام چه مرارت هایی تحمل نمودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان عسلویه ادامه داد: ما هم وظیفه پیامبر گونه ای بر دوشمان که همانا ارشاد، تعلیم و تربیت انسانهای شریف است، گذاشته شده است و سعی و تلاش خود را صرف تربیت نسل هایی نماییم که در آینده به خود اجازه ی توهین به معلم ندهد.

سنگی فرد خاطرنشان کرد: اگر امروزه فرد یا افرادی این جسارت به خود می دهند و در رسانه ملی یا روزنامه همشهری به شخصیت معلم توهین می کنند، برخواسته از تربیت نادرست آنهاست، زیرا تعلیم بدون تربیت ثمره اش، تباهی و نابودی ارزش هاست.

وی در پایان گفت: بنده به نوبه ی خودم هرگونه توهین به جامعه ی عظیم و زحمتکش فرهنگیان، از هر شخصیت حقوقی و حقیقی به شدت نکوهش و محکوم می کنم.

 

گفته می شود: سه شنبه سوم اردیبهشت ماه در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، در شهرستان عسلویه معلمین یک مدرسه به جرم دعوت از اولیاء دانش آموزان به دلیل مشکلات انضباطی و درسی برخی از دانش آموزان، معلمان مورد ضرب و شتم و ناسزا گویی قرار گرفتند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false