×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تشریح برنامه‌های دهه فجر در بوشهر/ مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان بوشهر را تشریح کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از مهر:  نصرالله شفیعی ظهر دوشنبه در نشست اعضای ستاد اجرایی برنامه‌های دهه‌ فجر بوشهر با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: برنامه ریزی بسیار خوبی به منظور برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر صورت گرفته است که برنامه‌های مختلفی در این راستا برگزار می شود.

وی ادامه داد: مردم استان بوشهر همواره در برنامه‌های انقلاب اسلامی حضوری گسترده و پررنگ داشته‌اند و امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم در برنامه‌های دهه فجر و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر تشکیل شده است و برنامه‌های مختلفی توسط هر کمیته اجرایی می‌شود.

وی مردمی بودن را به عنوان محور برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان بوشهر ذکر کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های ما در برنامه‌های دهه ‌فجر مردم محور است و از ظرفیت‌های مردمی در این برنامه‌ها به خوبی بهره خواهیم گرفت.

شفیعی اضافه کرد: برای اینکه از اقلیم و فضای دریا که نماد استقامت مردم بوشهر است استفاده شود، در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تغییراتی صورت می‌گیرد که مسیر راهپیمائی از میدان قدس تا چهار راه دادگستری خواهد بود و سخنرانی در ساحل دریا انجام می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مانور شناورهای دریایی منطقه دوم دریایی در این روز اشاره کرد و افزود: آغاز برنامه‌های دهه فجر امسال، نواختن زنگ انقلاب در روز دوازدهم بهمن‌ماه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: آیت‌الله موحدی‌ کرمانی امام جمعه موقت تهران نیز در حسینیه ثارالله بوشهر به سخنرانی در جمع مردم بوشهر خواهند پرداخت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false