یکهزار و ۶۷۵ میلیارد ریال طرح در دیلم افتتاح و اجرا شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
یکهزار و ۶۷۵ میلیارد ریال طرح در دیلم افتتاح و اجرا شد

به گزارش چغادک نیوز، کارخانه تولید غذای میگوی آبزیان مرجان بیدو در شهرک صنعتی دیلم با اعتبار ۷۵۰ میلیاردریال، اقامتگاه بوم‌گردی سی‌نیز ۲۵ میلیاردریال، سفره خانه سنتی ناخدا لیراوی ۱۰ میلیاردریال در روستای حصار، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی پدیده ماهرویان در روستای لیلتین ۱۲۰ میلیاردریال و  پرورش ماهی در قفس آبزیان فنون دیلم ۱۷۰ میلیارد ریال از  مهم‌ترین  پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان است.

همچنین چهار  پروژه توسعه شبکه برق شهری و روستایی استان بوشهر با اعتبار ۷۵ میلیاردریال از دیگر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرستان دیلم است.

احداث  ۱۶۲ واحد مسکونی طرح  اقدام ملی مسکن مهر از پروژه‌هایی بود که در نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک عملیات اجرایی آنها با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

فرماندار دیلم در آیین افتتاحیه اقامتگاه بوم‌گردی سی‌نیز روستای حصار گفت:  به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۳۸ پروژه عمرانی و اقتصادی و ورزشی با اعتبار یکهزارو ۷۵۵ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و اجرا شده که ۱۰ پروژه آن شاخص است.

احمد دشتی  افزود: از این مجموع، ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال، ۶ پروژه اقتصادی با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال و هشت پروژه دهیاری روستایی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال افتتاح و تقدیم مردم این شهرستان شده‌است.

وی گفت: عملیات اجرایی ۱۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال نیز در شهر و روستاهای شهرستان در ایام الله دهه فجر آغاز خواهد شد.

فرماندار دیلم با بیان اینکه  خدمات مجموعه دولت در شهرستان با توجه به کمبود اعتبارات و تحریم‌های ظالمانه متوقف نشده‌است، ادامه داد: باید برای تزریق روح امید و ایجاد نشاط و اعتماد در جامعه خدمات چشمگیر دولت را اطلاع رسانی و بیشتر برای مردم تشریح و بازگو کنیم.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزارنفر جمعیت در ۲۱۰ کیلومتری شمال استان بوشهر واقع است./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false