×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲ اسفند به عنوان روز تاریخی حضور مردم استان بوشهر در انتخابات ثبت می‌شود

به گزارش چغادک نیوز: عبدالکریم گراوند در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از کاندیداها و حامیان آنان که در عرصه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند اظهار داشت: در ایام تبلیغات همکاری خوبی در استان بوشهر در ایجاد فضای بانشاط  انتخاباتی فراهم شد که از همه دست اندرکاران قدردانی می‌شود.

وی، با بیان اینکه فضای بانشاط انتخاباتی در استان بوشهر مژده این مهم را می‌دهد که ان‌شالله مشارکت خوبی در انتخابات ۲ اسفند مجلس  شورای اسلامی رقم بخورد افزود: برای برگزاری انتخابات همه امکانات در تمام نقاط استان فراهم شده و همه کارها فرمانداری‌های ۱۰ گانه، بخشداری‌های مستقل و مراکز حوزه‌های انتخابیه انجام داده‌اند.

استاندار بوشهر  بیان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، بازرسی، اجرایی و نظارت دیگر دست اندرکاران همکاری خوبی دارند و ۱۵ هزار نفر کار جمع‌آوری آراء در استان بوشهر بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد:  آمادگی لازم برای رای‌گیری در تمام نقاط استان بوشهر فراهم است به‌گونه‌ای که اکنون فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در حال آماده کردن انتقال صندوق‌ها به مراکز رای‌گیری هستند و ان‌شالله فردا راس ساعت مقرر کار رای‌گیری مردم انجام می‌شود.

گراوند به آخرین آمار کاندیداهای انتخابات مجلس در استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده در استان بوشهر ۶۶ کاندیدا برای تصاحب ۴ کرسی در مجلس شورای اسلامی در این رقابت حضور دارند.

وی بیشترین تعداد کاندیدا را مربوط به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با تعداد ۲۳ نفر دانست و گفت: در حوزه دشتستان ۱۵ داوطلب، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۱۴ نفر و در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۴ نفر با هم رقابت می‌کنند.

استاندار بوشهر، بیان کرد: امیدوارم روز ۲ اسفند روز انتخابات مجلس، یک روز خوب و به یاد ماندنی با حضور پرشور مردم استان بوشهر باشد.

گراوند حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: پس از ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم بسیار دقیق و هوشمندانه دشمن شناسی خوبی دارند چراکه هر زمانی که دشمن آمده که مردم را  نسبت به نظام و انقلاب در برهه‌های مختلف دلسرد کند اتفاقا آن مقطع مردم پاسخ محکمی دادند.

وی  انتخابات را نماد اراده ملت دانست و افزود: وقتی که دشمن قصد دارد نماد اراده ملت که همان انتخابات است کم رنگ کند تجربیات گذشته نشان داده است  که حتما انتخابات پرشورتر برگزار می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات با امنیت، توسعه، پیشرفت، آبادانی با اقتدار مجلس ارتباط مستقیم دارد تصریح کرد: باید همه تلاش کنیم انتخاباتی باشکوه برگزار شود و در این راستا رای اولی‌ها به عنوان  نخستین تجربه سیاسی آنان برای مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت لازم است حضور فعالی در این عرصه داشته باشند.

گراوند با بیان اینکه همیشه مردم استان بوشهر در صحنه‌های انقلاب حضور فعالی داشته‌اند افزود: همیشه مردم استان بوشهر در حمایت از نظام و انقلاب حضور خود را نشان داده‌اند و در پیشینه استان بوشهراین مهم ثبت است به‌گونه‌ای که دشمنان  تلاش کردند حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال کم‌رنگ شود ولی مردم استان بو‌شهر با وجود مشکلات، گرفتاری‌ها، کم‌وکاستی‌هایی که وجود دارد ولی دیدید مردم به صورت یکپارچه در مراسم ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه مردم استان بوشهر اکنون انرژی ۲۲ بهمن برای حضور در انتخابات ۲ اسفند دارند تاکید کرد: با توجه به رسالت همگان در عرصه انتخابات تقاضایی که از مردم داریم این است که  هر کسی که می‌تواند جوان، پیر، زن و مرد باید برای حضور در پای صندوق‌های رای گیری تلاش کند.

استاندار بوشهر میزان مشارکت در انتخابات را بسیار مهم دانست و بیان کرد: مهم‌‌تر از انتخاب کاندیدا که مردم فرد دلخواه را مدنظر دارند، میزان مشارکت آنان است و در این راستا برای تقویت انقلاب، نظام، مسیر امام و شهداء حتما بحث مشارکت مردم مهم است و همانگونه که در طول ۴۱ سال انقلاب مردم ثابت کردند و حتی  پیشینه مبارزاتی مردم استان قبل از انقلاب نشان داده که مردم نسبت به این آب وخاک و نقطه مرزی حساسیت دارند حضور فعال مردم در این عرصه، نوید بخش یک مشارکت خیلی خوب در استان بوشهر است و امیدواریم مردم استان بوشهر حتما یک برگ پرافتخار دیگری بر افتخارات  استان بیافزایند.

گراوند افزود: امیدوارم انتخابات ۲ اسفند به عنوان یک روز تاریخی و ماندگار در تاریخ استان بوشهر به عنوان مشارکت و حضور گسترده مردم به یادگار بماند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false