×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
استاندار بوشهر: شورای نگهبان فضا را برای انتخابات رقابتی فراهم کند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بی طرفی در امر انتخابات سرلوحه کار تمام عوامل انتخابات و مدیران باشد، تمام دستگاه های اداری مراقبت کرده و بی طرفی در امر انتخابات را رعایت کنند.

وی بیان کرد: شعار ما در برگزاری انتخابات مجلس، سلامت انتخابات، قانونمندی در اجرا و مشارکت حداکثری و امنیت انتخابات است، فرمانداران در شهرستانها صیانت از آرا و برخورد با متخلفان انتخاباتی را در دستور کار قرار دهند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران استان امکانات خود را برای تامین نیازهای عوامل انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

گراوند با اشاره به موضوع صلاحیت کاندیداها در انتخابات تصریح کرد: شورای نگهبان فضا را برای انتخابات رقابتی فراهم کند، مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت ملی را تضمین می کند.

وی ادامه داد: یکی از ملزومات مشارکت حداکثری در انتخابات حضور قشرهای مختلف در رقابت انتخاباتی است و شورای نگهبان باید فضای رقابت در انتخابات را فراهم کند تا مردم انگیزه حضور در انتخابات را داشته باشند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات پاسخ محکمی به دشمنان خواهد بود لذا انتظار داریم شورای نگهبان زمینه انتخاباتی رقابتی را فراهم کند.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش مدیران کل بازرسی و دیوان محاسبات استان بوشهر در نشست شورای اداری گفت: برای اجرای ضوابط و قوانین و مقررات اداری، دستگاه های اجرایی می‌توانند از ظرفیت سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به عنوان مشاور استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نشانه توسعه یافتگی، رعایت قوانین و مقررات اداری است، خاطرنشان کرد: اگر قوانین و مقررات ایراد داشته باشد، باید از مسیر قانونی برای اصلاح آن اقدام کنیم.

استاندار بوشهر با اشاره به آمادگی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای مشاوره به مدیران در زمینه قوانین و مقررات اداری، گفت:  در حوزه اعتبارات جاری، دستگاه های اجرایی نهایت دقت را داشته باشند  وصرفه جویی در هزینه را به عنوان یک اصل مد نظر داشته باشند.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث تلخ دیماه در کشور گفت: ترور ناجوانمردانه سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی حادثه تلخی بود، حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، اخلاص و شخصیت ایشان را برای همه روشن کرد.

وی ضمن تسلیت کشته شدن شماری از شهروندان کرمانی در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان، حادثه تلیخ سقوط هواپیمای اکراینی را هم تسلیت گفت و بیان کرد: به خانواده ۲ هم استانی که در این حادثه تلخ به شهادت رسیدند تسلیت میگوییم.

استاندار بوشهر بیان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی پاسخ دندان شکنی به آمریکا بود و موجب اتحاد و انسجام مردم هم شد.

گراوند گفت: حمله مدبرانه و شجاعانه سپاه به مقر نیروهای آمریکایی در عراق، پاسخی از سوی نظام در اوج اقتدار به آمریکا بود، پاسخ به آمریکا خواست ملت بود که سپاه آن را محقق کرد و این اقدام از نقاط روشن و پرافتخار نظام جمهوری اسلامی در تاریخ بود.

استاندار بوشهر با قدردانی از عوامل برگزاری کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر از حضور فرمانده سپاه در این کنگره تشکر کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست با عوامل اجرایی این کنگره در مورد بوشهر، ماندگار و فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به صرفه جویی در مصرف آب به نصب دستگاه کاهنده آّب در دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی مکلفند دستگاه کاهنده مصرف آب را در ادارات خود نصب کنند و اگر این اقدام را انجام ندهند آب اداره مربوطه قطع خواهد شد.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false