×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ستاد انتخابات، پلیس فتا و فرمانداری‌ها را باید تخلفات انتخابات را پیگیری کنند

به گزارش چغادک نیوز:  عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان بوشهر باقدردانی از  دست اندرکاران انتخابات در استان بوشهر اظهار داشت: از اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات استان بوشهر که با تعامل و همکاری فرایند انتخابات را دنبال می‌کنند قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فضای مطلوب همدلی و همکاری در برگزاری انتخابات مجلس در استان بوشهر حاکم است تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی براساس وظیفه و قانون به فعالیت‌های حوزه کاری خود می‌پردازند و مُهرقانون را مورد توجه قرار می‌دهند.

وی، برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و پاک را از اهداف ستاد انتخابات استان بوشهر دانست و تصریح کرد: از داوطلبان نمایندگی مجلس انتظار می‌رود در قدم نخست رعایت قانون را مورد توجه قرار دهند چراکه تبلیغات زود هنگام براساس قانون تخلف است.

گراوندبا تاکید بر پیگیری تخلفات انتخاباتی گفت: ستاد انتخابات، پلیس فتا و فرمانداری‌ها باید تخلفات در این عرصه را پیگیری کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه وظیفه ستاد انتخابات ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند است افزود: کاندیداهایی که وارد این میدان می‌شوند  به عنوان گام نخست باید رعایت قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه خانه ملت محل ریل‌گذاری مسیر پیشرفت و توسعه کشور است و باید افراد در این عرصه قانون را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی، با بیان اینکه تبلیغات کاندیداها باید در موعد مقرر انجام شود تاکید کرد: انتظار می‌رود در عرصه تبلیغات زود هنگام پرهیز شود چراکه این مهم به عنوان تخلف محسوب می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر پرهیز از تخریب رقیب‌های انتخاباتی گفت: تبلیغات  نامزدهای انتخاباتی باید بر اساس برنامه تعیین شده انجام شود و در این زمان هر کاندیدایی باید توانمندی خود را معرفی و از تخریب رقبای خود پرهیز کند.

گراوند، فضای انتخاباتی استان بوشهر را مطلوب و در خور تقدیر و سپاسگذاری دانست و افزود: همدلی، تعامل و همکاری دست‌اندرکاران انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قابل ستایش  است که با ایجاد بسترهای مطلوب و فضای همدلی زمینه برپایی انتخاباتی سالم و قانونمند در استان بوشهر فراهم شده است.

وی، عمل به قانون را برنامه اصلی ستاد انتخابات دانست و خاطر نشان کرد: با تعامل و همدلی که در استان بوشهر فراهم است انتظار می‌رود در ۲ اسفند انتخاباتی باشکوه و پرشوری با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false