بعضی دارند با آبروی رئیس جمهوربازی میکنند/ مراقب خودتان باشید | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بعضی دارند با آبروی رئیس جمهوربازی میکنند/ مراقب خودتان باشید

امام جمعه عسلویه با ابراز نارضایتی ازحضورعلی یونسی درجلسه عسلویه خطاب به فرماندار گفت: کاش این فرد ملبس به لباس روحانیت نبود بعضی دارند با آبروی رئیس جمهوربازی میکنند، آقای فرماندارمراقب باشید مراقب خودتان هم باشید.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه های  نماز جمعه عسلویه با ابراز نارضایتی از حضورعلی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در جلسه شهرستان عسلویه  گفت:متاسفانه اتفاقات عجیبی درشهرستان ما رخ میدهد بعضی از جلسات برگزارمیشود بعضی از مدعوین دعوت میشوند مثلا فردی که منتسب به این دولت هست اما ایده هایش با نظام مخالفت دارد چرا درشهرستان دعوت میشود.

امام جمعه عسلویه  اضافه کرد: بر اساس چه قوانین وضوابطی ما می توانیم این کارها را انجام دهیم مگر شما فکرمیکنید افرادی که دراین دولت هستند (صل علی) هستند بعضی ها یشان هم دارند با آبروی رئیس جمهوربازی میکنند .

وی خطاب به فرماندار عسلویه در خصوص یونسی اظهار داشت: همین فرد یک زمان می گفت چه اشکال دارد آرم شیرخورشید به پرچم جمهوری اسلامی برگردد کاش ملبس به لباس روحانیت نبود همچنین این فرد راجب عراق صبحت کرد و مسئولین عراق عکس العمل ازخود نشان دادند آن وقت ما هم ازهمچین فردی دعوت میکنیم و با وی جلسه میگیریم .

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد به فرماندار عسلویه هشدار داد و گفت: آقای فرماندارمراقب باشید مراقب خودتان هم باشید من عرض کردم دراین جلسه شرکت نمیکنم یعنی مخالف برگزاری این جلسه درشهرستان هستم و مجددا عرض میکنم بعضیها دارن با آبروی دولت بازی میکنند، میبینید و دیر یا زود میفهمید.

 امام جمعه عسلویه با ابراز تاسف از این موضوع تصریح کرد: این مسله خوبی نیست، نظام جمهوری اسلامی ایران و این ملت خون داده است، عزیز از دست داده و جانفشانی کرده است باید ارزشها حفظ شود و محترمین محترم باشند.

تصاویر دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در جلسه شهرستان عسلویه

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false