×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۲۰ واحد مسکونی در بوشهر طعمه حریق شد/ حضور امام جمعه بوشهر در محل حادثه

بر اساس آخرین گزارش‌ها از آتش سوزی منازل مسکن مهر در منطقه صلح آباد بوشهر، ۲۰ واحد مسکونی طعمه حریق شده و احتمال افزایش این واحدها هم هست.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، آتش‌سوزی مهیب که ظهر امروز در منازل مسکن مهر واقع در صلح‌آباد بوشهر به وقوع پیوست موجب خسارت کامل به ۲۰ واحد مسکونی شده است.

تلاش نیروهای امدادی حاضر در صحنه ادامه دارد ضمن اینکه لحظاتی پیش نیز آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر نیز برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شد.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش نیروهای آتش نشان و امدادی، علاوه بر مهار آتش، مصدومان حادثه نیز مداوا شوند.

مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر نیز که در محل حادثه حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بر اساس گفته‌های شاهدان، یکی از ساکنان واحدها در حیات خلوت خود مشغول آشپزی بوده که شعله آتش به ایزوگامی که به دیواره ساختمان کار شده بود رفته و همین امر موجب انتقال سریع آتش به سایر واحدها شده است.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی و آتش نشانی در محل حادثه حضور داشتند و نهایتا آتش سوزی مهار شده و امیدواریم مصدومان حادثه نیز به زودی مداوا شوند.

 بر اساس این گزارش، همچنان دود سیاه در اطراف منازل مسکن مهر صلح آباد مشاهده می‎شود هر چند آتش مهار شده اما نیروهای امدادی همچنان در صحنه حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با تلاش نیروهای امدادی و آتش‌نشانی، آتش‌سوزی منازل مسکن مهر در صلح‌آباد مهار شد.

کاظم مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع آتش‌سوزی در منازل مسکن مهر واقع در صلح‌آباد نیروها و اکیپ‌های امدادی از فرودگاه، بنادر و دریانوردی، شرکت نفت، تانکرهای آبرسانی شرکت آب و فاضلاب، نیروگاه اتمی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی در مورد آتش‌سوزی هم بیان کرد: ۴ بلوک ۶ واحدی منازل مسکن مهر دچار حریق شد که با تلاش‌های صورت گرفته لحظاتی پیش آتش مهار شد اما همچنان نیروهای امدادی در صحنه حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی تا این لحظه یک نفر دچار آتش‌سوزی شدید شده که برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

مرادی اضافه کرد: هنوز علت دقیق آتش‌سوزی مشخص نشده اما به دلیل اینکه ساختمان‌ها ایزوگام شده بودند موجب شعله‌ور شدن و انتقال آتش به سایر ساختمان‌ها شده است.

وی افزود: تلاش‌های نیروهای امدادی و آتش‌نشان همچنان برای کمک به مصدومان و حادثه‌دیدگان ادامه دارد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false