×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کلاهبرداری پیامکی همچنان ادامه دارد/ مردم هوشیار باشند

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: کلاهبرداری پیامکی از شهروندان همچنان ادامه دارد و ضروری است مردم هوشیار باشند و فریب پیام‌های جعلی نخورند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، داریوش پورسعید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه با وجود اطلاع‌رسانی مداوم در خصوص پیامک‌های کلاهبرداری باز هم شاهد فریب خوردن شهروندان و خالی شدن حساب بانکی آنان هستیم.

وی ادامه داد: کلاهبرداران از سادگی افراد استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری با ارسال پیامک از طعمه‌های خود می‌کنند؛ در این ترفند شخص قربانی را برنده جایزه قرعه‌کشی یک شرکت بزرگ اعلام کرده و از او درخواست می‌کنند به منظور دریافت جایزه نقدی به یکی از دستگاه‌های عابر بانک مراجعه و با انجام یکسری مراحل جایزه خود را دریافت کند.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر خاطرنشان کرد: متأسفانه قربانی بمنظور دریافت جایزه به یکی از دستگاه‌های عابر بانک مراجعه و پس از انجام مراحلی که از سوی کلاهبردار اعلام می‌شود به جای دریافت جایزه،  تمامی حساب بانکی خود را به یک حساب جعلی انتقال می‌دهد.

پورسعید، نقش مردم را در پیشگیری بسیاری از جرائم بسیار مهم دانست و بیان کرد: متأسفانه با توجه به اطلاع‌رسانی در راستای کلاهبرداری پیامکی و هشدار آن به شهروندان بازهم روزانه شاهد کلاهبرداری از حساب شهروندان هستیم بنابراین شهروندان  هوشیار و فریب اینگونه کلاهبرداریها را نخورند.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۲۱۸۷۶۱۸ و ۲۱۸۷۶۶۹ تماس و به پلیس فتای استان بوشهر اطلاع دهند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false