×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مراکز حقوق بشر جهانی سرسپرده جهان سلطه هستند

امام جمعه بوشهر گفت:‌ در حال حاضر تمامی مراکز حقوق بشر جهانی سرسپرده جهان سلطه هستند و رای آنها برای مردم آزاده جهان اعتباری ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به روز جهانی حقوق بشر اظهار داشت: حقوق بشر مفهومی است که اکنون در جهان به سخره گرفته شده و بازیچه‌ای برای جهان سلطه شده است، به طوری که جهان سلطه هر جنایتی انجام می‌دهند و تجاوزی که به کرامت انسان می‌کنند، روی آن سرپوش گذاشته و حرفی از حقوق بشر نمی زنند.

وی با بیان اینکه جنایاتی که جهان سلطه در قرن اخیر انجام داده در تاریخ کم‌نظیر است، اظهار داشت: جهان سلطه بمب اتمی دارد و از آن استفاده می‌کند و رژیم اشغالگر قدس که انبار تسلیحات اتمی دارد، در مقابل آن سکوت می‌کنند، اما وقتی حزب‌الله از استقلال لبنان دفاع می‌کند، تروریسم نامیده می‌شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: ایران اسلامی بر مبنای قرآن دفاع مقدس دارد،‌ مدیریت اسلامی می‌کند، اما ناقض حقوق بشر معرفی می‌شود.

صفایی‌بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر تمامی مراکز حقوق بشر جهانی سرسپرده جهان سلطه هستند و هیچ رای آنها برای مردم آزاده جهان اعتباری ندارد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل انقلاب فرهنگی گفت: این شورا به دستور امام تشکیل شد و با هدایت‌های رهبری طرح‌های نوینی در دست دارد و امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به هفته پژوهش گفت: رشد علم و فناوری به پژوهش و تحقیق منوط است و در این زمینه نقش آموزش و پرورش و دانشگاه بسیار حساس است.

صفایی‌بوشهری با قدردانی از دبیرخانه دومین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر گفت: روحانیت استان بوشهر تاریخی تابناک داشته و ستارگانی بی‌غروب در آسمان جهان تشیع هستند.

امام جمعه بوشهر گفت: ارائه این تاریخ باشکوه باعث می‌شود هویت این استان ریشه‌یابی شود و بدانیم این استان ریشه در چه ارزش‌هایی دارد.

وی گفت: روحانیت استان بوشهر بر اساس ایمان، اخلاق، علم و بصیرت، مقاومت در مقابل استبداد و استعمار ایستاد و قد علم کرد.

صفایی‌بوشهری در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبری با برگزارکنندگان همایش مبارزه با جبهه تکفیر در جهان گفت: در شرایط حساس کنونی جبهه تکفیر در تمام ابعاد فریب خورده و عمله دست استعمار است.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: تکفیری‌ها در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی مشکلات اساسی برای اسلام ایجاد کردند و غرب نیز اینگونه تبلیغ می‌کند که تروریست‌ها اندیشه اسلامی دارند.

صفایی‌بوشهر اضافه کرد: تکفیری‌ها با همراهی غرب دو هدف عمده دارند، یکی اینکه اسلام را خشن و بی‌منطق قلمداد کنند و سرزمین‌های اسلامی را دچار آشوب نمایند و تنها راه مبارزه با جبهه تکفیر ایجاد بصیرت برای مسلمین است.

امام جمعه بوشهر در پایان با اشاره به روز دانشجو، دانشگاه و دانشجو را از مهمترین ارکان حفظ پیشرفت و توسعه یک نظام دانستند که باید با خودکفایی به تولید و مرجعیت علمی در علوم بنیادین برسند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false