×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خودکفایی شهرداری دلوار در انجام پروژه های عمرانی/۹۰ درصد از زیرسازی و جدول گذاری معابر توسط شهرداری به اتمام رسید

یوسف توسلی در گفتگو با چغادک نیوز، اظهار داشت: به حول قوه الهی توانستیم وعده‌ای که به مردم شریف بندر دلوار داده بودیم جامعه عمل بپوشانیم و ۹۶ هزار متر مربع گذر و معابر شهری شهر دلوار را با صرفه جویی بسیار زیاد انجام داده ایم  که به محض تخصیص اعتبار سهمیه  قیر از سوی سازمان  شهرداری های و دهیاری های  کشور به  این شهرداری عملیات آسفالت آن نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

 

شهردار دلوار افزود: این پروژه مطابق با سایر پروژه‌های گذشته به صورت امانی و با صرفه جویی ۱۲میلیارد تومان و ایجاد کارگاه‌های تولید سنگ فرش و سنگ جدول برای اولین بار در شهرداری به اتمام رسیده است که تاثیر بسزایی در مدیریت منابع مالی شهرداری داشته است.

 

وی عنوان کرد: به همت واحد عمرانی و ماشین آلات شهرداری و بدون ورود پیمکار به پروژه ها، بالغ بر ۹۰ درصد گذرها و معابر شهری دلوار جدول گذاری و زیرسازی شده و فقط  ۱۰ درصد از کوچه ها زیرسازی نشده است که بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان سال جاری  به طور کلی ۱۰۰ درصد انجام و به اتمام خواهد رسید.

 

توسلی در پایان خاطر نشان کرد: در این مجال لازم می دانم از تمامی پرسنل شهرداری بندر دلوار و حمایت های شورای اسلامی شهر و قدردانی نموده و از صبر و شکیبایی شهروندان عزیز و گرامی نیز تشکر نمایم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false