×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
جهت رفع خاموشی ها و روشن شدن معابر شهر چغادک همکاری شهرداری و شورای این شهر ضروری است

به گزارش چغادک نیوز:  لیلا کردوانی و عادل دهامی دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک جهت پیگیری مشکلات مردم با مدیر برق نواحی شهرستان بوشهر و بخش چغادک دیدار و گفتگو کردند.

 

شعیب تنگکی مدیر برق چغادک دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد بوده و از سوابق کاری وی نیز می‌توان به ۵ سال در عسلویه، ۱ سال کنگان، سال اهرم ( تنگستان) رئیس اداره برق دلوار، یکسال شرکت توزیع بعنوان مدیر خط گرم، ۶ سال رئیس اداره بهره برداری امور یک بوشهر و یکسال هم مدیر برق شهر چغادک اشاره کرد که از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تا کنون خدمتگزار مردم بخش چغادک می باشد.

 

شعیب تنگکی ضمن تقدیر از حضور دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک جهت پیگیری مشکلات مردمی، اظهار داشت: بخش چغادک ۳۷ هزار مشترک خانگی و صنعتی دارد که دو شهرک صنعتی بزرگ استان به نام شهرک صنعتی چغادک و صنعتی دو بوشهر را پوشش می دهد که بیشترین تولید محصولات نیز در این شهرک صنعتی صورت می گیرد.

 

مدیر برق نواحی شهرستان بوشهر افزود: مدیریت برق چغادک شامل سه ایستگاه فوق توزیع ( شهر چغادک + شهر عالیشهر و شهرک صنعتی )  می‌باشد که تمامی شهر (چغادک و عالیشهر ) و روستاها نیز با توجه به نزدیک بودن به شهر و روستاهای مجاور حوزه استحفاظی در حال توسعه کامل می باشد.

 

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با اعتبار ۴ میلیارد تومان و بالغ بر ۴۰٪  از بودجه استانی، طرح توسعه‌ شهری و روستایی به صورت کامل انجام شده که علاوه بر آن با بودجه داخلی نیز حدودا با اعتبار ۶ میلیارد تومان مجدد به توسعه شهری و روستایی پرداخته ایم که در حال انجام می باشد.

 

تنگکی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای خاموشی روشنایی معابر، با بودجه‌های داخلی قریب به حدود ۵۰٪ خاموشی‌ها رفع شده است که متقابلاً نیاز به همکاری شورا و شهرداری در صورت امکان برای موارد ذکر شده بالاخص روشنایی و تعویض پایه های فرسوده ضروری می‌باشد.

 

مدیر برق شهر چغادک عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به سرقت‌های متعدد سیم‌های برق، اعتباری بالغ بر حدود ۱۰ میلیارد تومان جهت سیم کشی و تعویض سیم مسی به کابل در برنامه جاری این مدیریت می‌باشد که شهر عالیشهر و چغادک را در بر می‌گیرد و تاکنون حدود ۱/۲ درصد تاسیسات برقی چغادک به فضل الهی از شبکه سیم مسی و سرقت ( به کابل خود نگهدار ) تبدیل می‌گردد که در این مقوله، نوسازی پایه‌های فرسوده را نیز در بر خواهد گرفت علاوه بر این تعدیل بار ترانس‌ها و نصب چند دستگاه ترانس در برنامه کاری این اداره قرار دارد.

 

وی در خصوص خیابان زیتون و نخلستان شهر چغادک  بیان داشت: با توجه به اینکه خیابان زیتون در نقطه مورد نظر ساخت نگردیده و کار ما در اداره برق نیر توسعه برق جهت منازل مسکونی بوده که متاسفانه در قسمت انتهایی خیابان زیتون هیچ واحد مسکونی ساخت و ساز نگردیده و باز هم با توجه به دغدغه شما دو عضو مردمی شورا، جهت رفاه حال شهروندان شهر چغادک آماده هرگونه مشارکت با نهادهای مربوطه جهت رفع مشکل عدم روشنایی محل ذکر شده می‌باشیم.

 

تنگکی اظهار کرد: در این مدیریت، واحد بهره‌برداری به صورت ۲۴ ساعته با دو خودرو اتفاقات، یک خودروی تعمیرات و یک دستگاه بالابر جهت رفع خاموشی در حال خدمات رسانی به شهروندان فهیم چغادک می‌باشد که در بحث خاموشی منازل و روشنایی معابر که درخواست زیاد مردمی را نیز در بر دارد شهروندان چغادک می توانند با تماس به سامانه ۱۲۱ که به صورت شبانه روز و آنی در حال انجام است موارد خاموشی ها و دیگر موارد را اطلاع دهند و همکاران نیز ما در اسرع وقت در محل حاضر و نسبت به موارد فوق اقدام خواهند کرد.

 

وی با اشاره به اینکه واگذاری اشتراک برق طبق دستورالعمل و مجوزات مربوطه در اسرع وقت به صورت  روتین صورت می‌پذیرد، اظهار داشت: در پایان مجددا از حضور دو عضو شورا در این مرکز و پیگیری مشکلات و مسائل شهروندان تشکر می نمایم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم مشکلات موجود را به حداقل برسانیم که هم رضایت خداوند و هم شهروندان را فراهم آورد.

false
true
false
true
  1. محمد بیات

    تشکر و قدر دانی میشود از دو عضو شورا و مدیر اداره برق چغادک مهندس تنگکی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false