×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
گاز مصرفی چغادک از شهرستان بوشهر و تنگستان تأمین می شود و به هیچ عنوان قطع نخواهد شد

به گزارش چغادک نیوز:  لیلا کردوانی و عادل دهامی دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک پیرو درخواست های مردمی و پیگیری مشکلات آنان با محمدرضا بحرانی مدیر اداره گاز بخش چغادک دیدار و گفتگو کردند.

 

رئیس اداره گاز بخش چغادک محمدرضا بحرانی دارای مدرک تحصیلی لیسانس مکانیک بوده و ۲۰ سال سابقه کار در پالایشگاه فجر جم، سابقه ۱۵ سال در شرکت گاز استان بوشهر از سوابق کاری وی به شمار می رود.

 

وی همچنین از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بوده و با توجه به سابقه ایثارگری و رزمندگی که دارد همزمان در بوشهر نیز مسئول قسمت امور ایثارگران گاز استان بوشهر را عهده دار بوده و از سال ۹۸ به عنوان مسئول اداره گاز بخش چغادک انتخاب و تاکنون در حال خدمت به مردم ولایتمدار این شهر می‌باشد.

 

از مهمترین اقدامات وی در زمان  تصدی در این پست از سال ۹۸ در اداره گاز بخش چغادک می‌توان به ۱۵ کیلومتر شبکه لوله گذاری اشاره کرد که بدین شرح می باشد.

 

۱_ بلوار امام علی علیه السلام بصورت کامل

۲_اطراف پارک غدیر

۳_منطقه مسکن مهر

۴_ پارک خلیج فارس تا سه راهی خیراندیش

۵_ محدوده خیابان صنعت تا خیابان سلامت

۶_ خیابان روبروی بازارچه شهرداری

۷_ برخی از نواحی و گذرهای دیگر شهر چغادک

 

محمد رضا بحرانی در این دیدار به ارائه عملکرد خود پرداخت و گفت: در پروژه مسکن مهر شبکه گذاری لوله گازی آن انجام شده و طی چند روز آینده علمک گذاری  آن نیز به صورت کامل در قسمت مسکن مهر به اتمام می‌رسد.

 

مدیر اداره گاز چغادک عنوان کرد: همیشه در بحث ارائه خدمات به شهروندان در بحث مجوز اجرای شبکه و نصب علمک، شهرداری و مجموعه شورای اسلامی همکاری لازم را با این اداره جهت ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان داشته اند و از همشهریان تقاضا دارم در صورتی که از اداره گاز و عملکرد پرسنل در بحث ارائه خدمات به مردم گلایه و نارضایتی دارند همه روزه از ساعت ۷ الی ۱۵ با حضور در این اداره می توانند موضوع را مطرح نمایند تا جهت رفع مشکل اقدام شود.

 

وی اضافه کرد: اگر شهروندی لوله کشی گاز انجام دهند و از سازمان نظام مهندسی فرم تاییدیه سیستم لوله کشی منزل را به اداره ارائه دهد چنانچه علمک داشته باشد و در دفتر پیشخوان نیز ثبت نام نماید بعد از ارسال مدارک از دفتر پیشخوان به اداره گاز حداکثر ظرف ۲۴ ساعت کاری کنتور گاز شهروندان نصب خواهد شد.

 

مدیر اداره گاز چغادک در پاسخ به سوال دو عضو شورا مبنی بر اساسی ترین کار در دوره شما چه می باشد، اظهار داشت: از کارهای عام المنفعه و اساسی که در دوره خدمتی اینجانب در شهر چغادک صورت پذیرفته آن است که شهر چغادک هم از طریق بوشهر هم از طریق منطقه تنگستان تأمین گاز می‌شود، این در حالیست که چنانچه مشکل در خط لوله گاز بوشهر به وجود بیاید شهر چغادک گاز را از تنگستان می‌گیرد و بالعکس یعنی شهر چغادک هیچ گونه قطعی گاز نخواهد داشت که مردم با مشکل مواجه شوند.

 

محمد رضا بحرانی بیان کرد: البته در برخی نواحی کوچه‌ها و محلات شهر که فاقد شبکه گازرسانی بوده با مراجعه مردم به اداره گاز در اسرع وقت به طول حدود ۷۰ متر نسبت به شبکه گازرسانی در شهر اقدامات لازم جهت رفاه حال شهروندان صورت پذیرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از موارد مهمی که در این دولت جهت کمک به مردم از آن می‌توان نام برد، ارائه تسهیلات جهت لوله کشی گاز منازل شهروندان می‌باشد و در صورتی که شرکت گاز با هماهنگی به عمل آمده با بانک‌های استان و شهرستان نسبت به پرداخت تسهیلات جهت لوله کشی گاز منازل شهروندان اقدام نموده و همشهریان می‌توانند پس از درخواست و عقد قرارداد با مجری لوله کشی گاز داخلی ساختمان و تشکیل پرونده در سازمان نظام مهندسی نسبت به فعال سازی گزینه درخواست تسهیلات اقدام نمایند و مبلغ ۱۵ میلیون تومان به عنوان وام جهت لوله کشی گاز منزل دریافت کنند که این اقدام با هدف تسهیل در امر لوله کشی گاز منازل و کمک به شهروندان فهیم بخش چغادک صورت گرفته است.

 

بحرانی عنوان کرد: در مواقع بحران یا قطع گاز مشترکین، همشهریان می‌توانند طی تماس با سامانه ۱۹۴ که به صورت شبانه روزی در حال خدمات دهی به شهروندان می‌باشد تماس حاصل نمایند و پس از آن نیز در اسرع وقت تیم عملیاتی و امدادی اداره گاز در محل جهت خدمات رسانی به شهروندان حاضر شده و موارد را رفع عیب خواهند کرد؛ از نکات حائز اهمیت که شهروندان باید به آن دقت ویژه نمایند این است که مشکلات گاز تا کنتور به عهده اداره گاز می‌باشد و بعد از کنتور به داخل ساختمان به عهده مالک می باشد.

 

مدیر اداره گاز چغادک با بیان اینکه با درخواست خود در شهر چغادک مانده ام که بتوانم برای مردم ولایتمدار و انقلابی چغادک خدمت کنم، افزود: چراکه خود را از همین مردم میدانم و علاقه زیادی به مردم شریف چغادک دارم و عاشق خدمت به این مردم بزرگوار هستم، در حالی که می‌توانم در استان نیز به ادامه خدمت بپردازم چغادک را انتخاب کرده ام.

 

وی در پایان از دو عضو شورای اسلامی شهر چغادک که با حضور در اداره گاز نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات شهر دغدغه داشته اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

false
true
false
true
  1. رگزر

    اسنت بر شما

  2. محمدرضا زارع

    خدا قوت و خسته نباشی میگیم به این دو عضو زحمتکش و پرتلاش شورای چغادک

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false