×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز؛ سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی تیم‌های پلیسی در برقراری امنیت و خدمات‌رسانی به مردم و مسافران اظهار داشت: تیم‌های تخصصی پلیس در بخش‌های مختلف مختلف فعال هستند و خدمات لازم به جامعه هدف ارائه می‌کنند.

وی از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و بیان کرد: در عرصه تصادفات در جاده‌های استان بوشهر شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای هستیم از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون ۵ نفر در تصادفات درون شهری استان بوشهر جان باخته‌اند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیش از ۲ تن و ۷۹۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و در این راستا ۳ هزار و ۱۹۳ نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۵۹ نفر قاچاقچی مواد مخدر گفت: در این زمینه ۷۵۸ نفر توزیع کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شده‌اند. در این عملیات‌ها یک‌هزار و ۹۳۱ نفر معتاد عادی و ۴۴۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند.

سوسنی با اشاره به تشکیل ۲ هزار و ۵۶۰ پرونده در عرصه مواد مخدر اضافه کرد: در این راستا ۱۲۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف شد.

وی از اجرای یک‌هزار و ۲۱۵ مرحله طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ۱۸ مرحله عملیات مشترک برون استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با سایر استان‌ها انجام داده است که یک تن و ۱۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این عملیات‌های مشترک کشف شد که سهم کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ۶۰۰ کیلوگرم است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false