×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
حامیان طرح اکرام کمیته امداد چغادک تجلیل شدند

به گزارش چغادک نیوز: در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه و کریم اهل بیت علیه السلام مراسم جشنی همراه با ضیافت افطاری با حضور خانواده های ایتام و محسنین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، فرماندار بوشهر، بخشدارو شهردار و رئیس شورای شهر چغادک و نیز تعدادی از حامیان طرح ایتام و اکرام برگزار شد و از ۴ نفر از حامیان طرح اکرام به صورت نمادین به نمایندگی از سایرین نیز تجلیل به عمل آمد.

یداله بحرینی در این آئین ضمن تشکر از حمایت های مردم شهر چغادک و حامیان طرح اکرام و ایتام  اظهار کرد:  درخواست دارم مردم عزیز و فهیم بخش چغادک جهت تکفل و حمایت از فرزندان معنوی و نیز تهیه سبد بسته های معیشتی و همچنین برپایی سفره افطاری به خانواده های معزز مددجویان در این ماه پر خیر و برکت حمایت های بیشتری داشته باشند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی ره شهر چغادک با بیان اینکه ۱۲۰۰ نفر حامی در طرح اکرام با این اداره همکاری می نمایند، افزود: ما در حال حاضر ۹۳ فرزندان یتیم و۷۶ نفر از فرزندان محسنین تحت پوشش داریم که حامیان طرح اکرام به این نیازمندان کمک های ویژه ای انجام می دهند و در این مراسم نیز ۸۵ نفر از این فرزندان نیز حضور دارند.

وی به تشریح فعالیت های صورت گرفته این اداره پرداخت و گفت: درسال ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۰ فقره وام اشتغال به ارزش  ۱۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال و مبلغ ۱/۱۷۱/۸۹۵/۰۰۰ریال در زمینه کمک به نیازمندان و مبلغ ۱۳/۹۸۷/۰۰۰/۰۰۰ریال وام کارگشایی و مبلغ ۸۵/۲۵۲/۱۱۰ریال کمک به دانش آموزان تحت حمایت و مبلغ ۴۰۶/۰۰۰/۰۰۰ریال کمک به دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

بحرینی از تحویل تعداد ۲۸ مورد جهیزیه در سالروز تاسیس کمیته امداد، با هدف ترویج ازدواج آسان، حمایت از جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده، بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، ۸ واحد مسکونی در حال احداث خبر داد و افزود:  تعداد۳ واحد از این واحد ها در دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: درزمینه لوازم ضروری زندگی ۱۸ منبع اب، ۳ دستگاه لباسشویی، ۵ دستگاه آبگرمکن، ۱۰ دستگاه بخاری، ۱۴ دستگاه یخچال وکولر ۲۶ دستگاه در اختیار مددجویان تحت حمایت قرار گرفته است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false