×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشف یک میلیون و ۴۵۰ میلیارد کالای قاچاق در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم؛ سردار حیدر سوسنی با اشاره به اینکه در استان بوشهر در سال جاری سرقت از بانک و طلافروشی ثبت نشد، اظهار داشت: با رعایت موارد ایمنی از سوی بانک‌ها و برقراری امنیت پایدار از سوی نیروی انتظامی امسال تاکنون سرقت از بانک و طلافروشی و گروگانگیری در استان بوشهر ثبت نشده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به ثبت یک مورد شرارت در استان خاطرنشان کرد: استان بوشهر در عرصه جرم شرارت آخرین استان معرفی شده تنها یک مورد جرم شرارت ثبت شده است.

وی استان بوشهر در حوزه نزاع دسته‌جمعی را استان بیست و هشتم اعلام و بیان کرد: ۹۹ درصد درگیری در استان بوشهر فردی و تنها یک درصد دسته‌جمعی است.

سوسنی با اشاره به امنیت پایدار در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: در این عرصه هیچ دستگیری نداشته‌ایم و در شعب اخذ رای هیچ مشکل امنیتی ثبت نشده است.

وی با بیان اینکه این استان در سرقت مسلحانه استان یازدهم معرفی شده خاطرنشان کرد: ۸۳ درصد سرقت‌های مسلحانه در استان بوشهر در سال جاری کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۰۰ درصد قتل‌ها در استان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر در عرصه سرقت‌ها با کشف ۱۲۰ درصد از سرقت‌ها رتبه برتر در کشور و بین استان‌ها کسب کرده است.

وی ادامه داد: در کشف وقوع سرقت‌ها استان بوشهر با ۴۵ درصد رتبه سوم کسب کرده‌ و در این راستا ۴۵۶ نفر از خریداران اموال مسروقه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

سردار سوسنی از انهدام ۸۱ باند مجرمانه فعال در جرایم سرقت خبر داد و اضافه کرد: اکثر سارقان در حرکت هستند، یعنی این سارقان از دیگر استان‌ها وارد بوشهر می‌شوند و اقدام به سرقت می‌کنند و سارقان بومی نسبت به سارقان در حرکت بسیار اندک است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر رتبه این استان در حوزه سرقت بیست و هفتم دانست و خاطرنشان کرد: رتبه بیست و شش استان در حوزه سرقت از بوشهر بیشتر است.

وی از شناسایی ۱۸۶ نفر محکوم تحت تعقیب قضایی در جرایم کیفری خبر داد و اضافه کرد: این محکومان نظیر سرقت‌ها، جعل و کلاهبرداری، جرایم جناحی است که پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه کلاهبرداران حرفه‌ای فعال در سرمایه‌گذاری حوزه دیجیتال گفت: تاکنون در این عرصه ۴۰ نفر دستگیر شده‌اند و مبلغ کلاهبرداری آنان افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان است.

سوسنی با اشاره به فعالیت پلیس امنیت اقتصادی در کشف کالاهای قاچاق خاطرنشان کرد: امسال بیشترین کشف در حوزه کالای قاچاق در استان بوشهر ثبت شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف یک میلیون و ۴۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان در سال جاری تصریح کرد: این میزان کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۰ درصد افزایش یافته است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false