×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان رفع خطر می شود

به گزارش چغادک نیوز: تور رسانه ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با حضور خبرنگاران استان روز گذشته برگزار شد و اصحاب رسانه از نزدیک در جریان پروژه های مهم و شاخص شهرستان دشتستان قرار گرفتند.

 

عبدالکریم اخترشناس در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های شاخص این اداره کل،  با بیان اینکه ۱۶۰ پروژه در دهه فجر به بهره برداری رسیده، اظهار کرد: در سطح استان ۹۰ پروژه را در حال احداث داریم که شامل اماکن پر خطر و حادثه خیز استان است که در حال برطرف کردن موانع و تسهیل در رفت و آمد مردم می باشیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: یکی از مکان های پرخطر استان، مسیر تنگ ارم به سمت نمازگاه در شهرستان دشتستان است و روستاهای متعددی نیز در مسیر آن قرار دارد که این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان و بطول ۱۲ کیلومتر در حال تعریض جاده و برطرف کردن اماکن پر خطر می باشیم که پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروز به اتمام برسد.

 

وی با اشاره به اینکه پیچ برق واقع در خروجی استان از نقاط پر خطر و مهم در محور مواصلاتی استان بوشهر به شیراز می باشد، افزود: این پروژه نیز با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در حال احداث می باشد که باعث دو طرفه شدن مسیر شده و باعث کاهش بسیار تصادفات جاده ای در پیچ های خطرناک و ایمنی سفر شهروندان خواهد شد.

 

اختر شناس عنوان کرد: پروژه تعریض جاده دهقاید به  سمت نظرآقا  در شهرستان دشتستان بطول ۵ کیلومتر،  با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان  از محل اعتبارات سازمان راهداری نیز جهت تسهیل در رفت و آمد مردم در دستور کار است  که بزودی به اتمام می رسد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اظهار داشت: احداث پل درودگاه با ارتفاع ۵ متر و عرض ۹ متر و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در دستور کار این اداره کل قرار دارد که مشکلات روستاهای این محور را حل کرده و پیش بینی می شود تا آذرماه سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

وی با اشاره به اینکه اداره کل راه آری همیشه و در همه حال در حال تعمیر، نگهداری، تامین روشنایی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط پر حادثه استان می باشد، خاطرنشان کرد: امسال بر اساس تعهد و ابلاغ صورت گرفته ده نقطه حادثه خیز داشته ایم که با همت پرسنل و تلاش مسئولین این ده نقطه در حال انجام می باشد.

 

در پایان این تور، خبرنگاران به همراه مدیرکل راه آری استان در سالگرد وفات حسین دهقان خبرنگار پرتلاش صدا و سیمای مرکز بوشهر، بر مزار این خبرنگار بنام استان حاضر شده و نسبت به آن مرحوم ادای احترام کردند.

 

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false