×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رئیس حراست سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح: آریاساسول یکی از مجموعه‌های پویای کشور است

به گزارش چغادک نیوز؛ روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول خبر داد؛ دکتر اردستانی، رئیس حراست سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، در جریان این بازدید ضمن تبریک عید نیمه شعبان و استقبال از ماه مبارک رمضان و حماسه بزرگ حضور سبز مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، ابراز امیدواری کرد، منتخبین جدی‌تر از قبل پیگیر مطالبات مردم باشند.

وی از حضور در شرکت موفق آریاساسول ابراز خرسندی کرد و گفت: در بازدید از مجموعه و گزارش‌هایی که دریافت می‌شود، متوجه می‌شویم که این شرکت یکی از مجموعه‌های پویای کشور است و فعالیت‌هایی بسیاری در آن صورت می‌گیرد و در جنگ ترکیبی که علیه کشور در حال انجام است، بخش عمده‌ای از فشار روی دوش بنگاه‌های تجاری قرار دارد و مدیران این مجموعه‌ها به مثابه افسران این جبهه در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.

رئیس حراست ساتا فعالیت در این شرکت را افتخاری برای کارکنان و مدیران بر شمرد و با اشاره به مجموعه عظیم سهامداران این شرکت گفت: در مجموعه شستان، خانواده نیروهای مسلح سهامدار شما هستند و شما امانت‌دار آن‌ها هستید.

دکتر اردستانی به اهمیت فعالیت آریاساسول اشاره و تصریح کرد: اگرچه این شرکت جز صنایع پایین‌دست است، اما صنعت بالادست بسیاری از صنایع دیگر به‌شمار می‌رود که مصرف کننده محصول آریاساسول هستند و به‌نوعی تولیدکننده مادر بسیاری از صنایع به‌شمار می‌رود.

وی افزود: بحث ایمنی و امنیت در مجموعه شما بسیار مهم است که در تعامل با مجموعه حفاظت و حراست شستان می‌توان با کمک یکدیگر به امنیت پایدار دست یافت.

رئیس حراست ساتا گفت: همانطور که در مسائل عملیاتی برای کسب کمک به متخصصان مراجعه می‌کنید، در مسائل امنیتی نیز می‌توانید از همکاران مجموعه حراست و حفاظت شستان به‌عنوان مشاور کمک بگیرید.

دکتر اردستانی بر ضرورت هم‌افزایی نهادهای مختلف تأکید و اذعان کرد: هر مجموعه مانند یک سیستم می‌ماند که برای درست عمل کردن به همکاری و هماهنگی تمامی بخش‌ها دارد و همه ما برای میهن، مردم و نظام مقدس و برای تعالی فعالیت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در مبحث پدافند عامل و غیرعامل یک بخش از تعهدات بیرونی است که باید از سوی سازمان‌ها و دولت انجام شود اما در بخش درونی ما باید در مجموعه به مسائل کارکنان به‌ویژه در حوزه معیشتی توجه داشته باشیم.

معیشت کارکنان دغدغه اصلی مدیران آریاساسول است

عبدالرسول گله‌گیری زاده مدیر حراست شرکت پلیمر آریاساسول نیز در این آیین با اشاره به وضعیت خوب امنیتی و حفاظتی شرکت پلیمر آریاساسول گفت: با لطف خدا و پشتیبانی محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل، در شرکت پلیمر آریاساسول به لحاظ امنیتی و حفاظتی مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه گزارشی درباره وضعیت حفاظتی، امنیتی شرکت پلیمر آریاساسول ارائه و برنامه‌های آتی مدیریت حراست، الزامات و نیازهای آن را تشریح کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false