×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
تلاش همه مسؤولان برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرف است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر؛ احمد بنافی عصر دوشنبه در نشست با اعضای هیأت اجرایی انتخابات و نماینده شورای نگهبان در بخش شبانکاره اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم و در این راستا آمادگی کامل برای همکاری، همراهی و مشارکت با اعضای هیأت نظارت و اجرایی بر انتخابات را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات چند روز آینده داریم.

فرماندار دشتستان امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم را چهار مؤلفه اصلی در انتخابات پیش رو عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات؛ برگزاری یک انتخابات سالم و بی طرف است تا آرامش و اطمینان مورد نیاز جامعه فراهم شود.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: تعامل و هماهنگی خوب مجموعه فرمانداری، هیأت اجرایی و شورای نگهبان در شهرستان چشم‌انداز خوبی را برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و مشارکت حداکثری ایجاد کرده است بنابراین یادمان باشد ما بدهکار به نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا هستیم و باید از اصول نظام و انقلاب و اعتماد مردم پاسداری کنیم. ‌

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false