×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
کاندیداهای انتخابات اخلاق را رعایت کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از مهر؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های نماز جمعه دشتی با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امروز در شرایطی که نسل جوان در برابر تهاجم بی رحمانه دشمن قرار گرفته است حضرت علی اکبر (ع) بهترین و بزرگترین الگویی است که می‌تواند جوانان ما را از آسیب و گزند دشمنان اسلام حفظ کند.

وی اضافه کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی، با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، و یاری جبهه حق، رحمت و برکات الهی و رضایت قلب مبارک حضرت بقیه الله (عج) را به‌دست آوردند.

امام جمعه دشتی بیان کرد: این ملت در صحنه یوم‌الله ۲۲ بهمن نشان داد که شایستگی برخورداری از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را دارند و تا ظهور امام عصر (عج) این شایستگی را حفظ خواهند کرد.

وی ادامه داد: در گفتمان جمهوری اسلامی، کارگردان و طراح اصلی میدان سیاست مردم هستند و تا زمانی که به دژ مستحکم ولایت تکیه دهند، هرگز سیاست‌زده و بازی‌خورده نخواهند شد.

توصیه به کاندیداهای انتخابات

وی خاطرنشان کرد: به کاندیداهای انتخابات توصیه می‌کنیم که در چهارچوب قانون حرکت کنند، یکدیگر را تخریب نکنند و مواظب باشند هوای نفسانی بر آنها غلبه نکند و بخاطر به دست آورد یک مقام دنیایی زودگذر دین و ایمان خود را یکجا حراج نکنند.

زاهددوست تصریح کرد: کاندیداها از وعده‌های غیر واقعی و دروغ جدا پرهیز کنند که موجب دلسردی و نامیدی مردم را فراهم می‌کند.

وی افزود: کاندیدای انتخابات باید در چارچوب وظیفه نمایندگی وعده بدهند مگر شما چه‌کاره آید که به‌جای همه قوای سه گانه به مردم وعده می‌دهید و لیست انتصابات مدیران می‌بندید؟

امام جمعه دشتی تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی امروز، نامزدهای انتخابات در تبلیغات خود از اسراف بپرهیزند این انتظار به حق مردم است.

وی افزود: مردم غزه با الهام از مکتب اسلام، با استقامت تاریخی در برابر دشمن آمریکایی و صهیونیستی، صحنه درخشان شکست ناپذیری اراده یک ملت را به نمایش گذاشتند.

زاهددوست تصریح کرد: سرزمین کوچک و محدود غزه را از زمین، هوا و دریا محاصره کردند و حتی آب، غذا، دارو و نیازهای اولیه را بر آنان تحریم کردند، و از هر طرف مورد بی رحمانه ترین، حملات جنگی قرار گرفتند، اما چون کوه راسخ و استوار ایستادند و خون دادند اما خم به آبرو نیاوردند و به جهان درس استقامت و ایستادگی دادند.

وی گفت: متأسفانه یکی دو روز قبل شاهد پخش صحنه‌های ضرب و شتم دانش آموزان در یکی از مدارس خورموج از طریق رسانه‌های بیگانه بودیم که آموزش و پرورش هم صحت این کلیپ را تأیید کرد و بسیار مایه تأسف بود.

امام جمعه دشتی اظهار کرد: به نظر می‌رسد آموزش و پرورش به جای صدور بیانیه فوری پس از وقوع این قبیل صحنه‌ها، باید تصمیم بازدارنده‌تری بگیرد و برای جلوگیری از تکرار چنین صحنه‌هایی هم نظارت و هم برنامه داشته باشد چرا که این صحنه‌ها زیبنده دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی نیست.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false