×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
رفع مشکلات کشور نیازمند برگزاری انتخابات باشکوه است

به گزارش  چغادک نیوز به نقل از مهر؛  حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: به فرموده حضرت امام خمینی، از نعمت‌های بزرگ الهی بر مردم این سرزمین و مستضعفین جهان استقرار نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان این ملت دنبال ریشه کردن این نظام هستند اضافه کرد: دشمنان به هر بهانه‌ای ورود پیدا می‌کنند که حاکمیت اسلام و نظام جمهوری اسلامی نباشد که موفق نشده اند. مردم ما از نظام محافظت کردند و پای نظام ایستاده اند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: در عرصه‌های متعدد مردم ما قدرت خود را به نمایش گذاشته اند که یکی از نمونه‌های آن همین راهپیمایی ۲۲ بهمن بود و همین جا از همه اقشار مردم که در جشن پیروزی انقلاب حضوری دشمن‌شکن داشتند تشکر می‌کنم.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب درباره انتخابات فرمودند همه باید تلاش کنند تا این انتخابات پرشور برگزار شود چون کشور را بیمه می‌کند، بنابراین حواس مان جمع باشد.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: شرکت در انتخابات عمل صالح است و باید عمل صالح را با شوق و سر وقت انجام دهیم.

وی تاکید کرد: هر کس دوست دارد این کشور از موانع عبور کند و پیشرفت کند باید در انتخابات حضور چشمگیر و دشمن شکن داشته باشد. انتخابات مجلس خبرگان هم مهم است از مجلس شورای اسلامی مهم‌تر است بحث ولایت مهم است

امام جمعه عسلویه به روز پاسدار اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محافظ دین و ارزش‌های دینی و انقلاب بوده و خواهد بود. صیانت از دستاوردهای نظام بخش عمده آن دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی به مظلومیت مردم غزه اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب فرمودند غزه مظلوم و مقتدر است و مصیبت غزه مصیبت بشریت است و به یک گروه و مذهب خاص مربوط نمی‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false