×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
بازی فوتبال به مناسبت روز جانباز در بوشهر برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز: بازی فوتبال بین دو تیم پاییزان نوین بوشهر و اداره بندر به مناسبت روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین(ع) با حمایت بیمه تجارت نو و پاسداشت جانباز سرافراز ظهراب نوشادی در زمین چمن اداره بندر شهر بوشهر برگزار شد و طی این دیدار دو تیم به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

در این بازی درگیرانه و پایاپایی که دو تیم به معرض نمایش قرار دادند، علی احمدپور تک گل اداره بندر را به ثمر رسانید و محمد رادمنش هم گل پاییزان نوین را زد و داوری این دیدار را حجت نوشادی بر عهده داشته است.

اسامی نهایی ۱۲ بازیکن تیم پاییزان نوین بوشهر نیز بدین شرح می باشد: دروازه‌ بان: علی رایانی، بازیکنان: محمد باقر ظرافت(کاپیتان)، مهدی موجی، محمدرضا زنده پی، علیرضا اسماعیلی، محمد رادمنش، محمد نوشادی، حسین حیدری. کسری بابایی، محمدرضا فلاحی، ابوالفضل ناصری و میلاد قناعت می باشد.

دروز میلاد حضرت ابوالفضل روز جانباز قبل از شروع مسابقه از استاد ظهراب نوشادی با اهداء گل و لوح سپاس از این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس تقدیر وتشکر بعمل آمد و استاد نوشادی از دلاوریها و رشادتهای رزمندگان  دوران  جنگ نیز به ایراد سخن پرداخت.

کیومرث مدیرعامل بیمه تجارت نو هدف از این دوره مسابقات را هماهنگی بیشتر و همبستگی و اتحاد دانست و خاطر نشان کرد: در سال جدید با ارائه بازیهای بیشتر  و شناخت بازیکنان خوب جهت مسابقات  لیگ استانی آماده خواهیم شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false