×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
بیشترین بارندگی استان بوشهر در بندر دیلم با بیش از ۲۹ میلی‌متر ثبت شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ،فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با اشاره به استقرار سامانه بارشی در استان بوشهر به آمار مجموع بارندگی‌ها بر اساس سامانه بارشی ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر تا ظهر امروز پرداخت و اظهار داشت: بیشترین بارندگی استان در شهرستان دیلم در شبانه‌روز گذشته در دیلم با ۲۹٫۴ میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به بارش ۲۶٫۶ میلی‌متر در بندر دیر گفت: در مدت یادشده در کنگان ۲۵، گناوه ۱۹٫۷، مرکز دشتی ۱۳٫۲، بوشهر ۱۰٫۲ و مابقی شهرها کمتر از ۸ میلی‌متر باران باریدن گرفته است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از تداوم بارش باران بر روی خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود از فردا این سامانه بارشی از نواحی شمالی استان خارج و عمده فعالیت آن در مناطق مرکزی و جنوبی باشد. وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق، وزش تند باد لحظه‌ای از پدیده‌های غالب این سامانه است.

وی جهت وزش باد در استان بوشهر را جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۵۴ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت اعلام و خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا خلیج فارس گاهی بیش از ۳ متر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی ۱ تا ۲ متر پیش‌بینی می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false