×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
اتصال ۹۸درصد روستاهای بالای ۲۰خانوار استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ، علی سملیان ظهر امروز در آیین افتتاح اینترنت نسل چهارم روستایی در گناوه اظهار داشت: ۱۸۹ خانوار روستایی با ایجاد سایت همراه در روستای عباسی گناوه به اینترنت نسل چهارم ۴G متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از ارتقاء سطح ارتباطی روستای عباسی از توابع شهرستان گناوه با ایجاد سایت همراه، بهبود پوشش مکالمه اینترنت پرسرعت و اینترنت سیار در این روستا، توسط شرکت ایرانسل خبر داد.

وی اضافه کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب اینترنت در روستای عباسی و پس از بررسی با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

سملیان افزود: عباسی، روستایی از توابع شهرستان گناوه با ۱۸۹ خانوار و جمعیت ۷۰۴ نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستای محمد صالحی با ۴۰۹ خانوار و جمعیت ۱۵۱۵ نفر نیز تحت پوشش ارتباطی ایرانسل قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذار آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود، فناوری ارتباطات و اطلاعات در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگون مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد‌و‌ستد، درآمد، گردشگری و بهره‌وری می‌شود.

سملیان در ادامه از دسترسی بیش از ۹۸ درصد خانوارهای روستایی استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد و بیان کرد: ۹۸ درصد ساکنان روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند که از این تعداد ۸۳ درصد روستاها، دارای ۲ اپراتور همراه اول و ایرانسل هستند. ۹۹ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تحت پوشش خدمات ارتباط مکالمه‌ای هستند.

انتهای پیام/۱۹۰

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false