×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
واگذاری ۴۰۰ قطعه زمین مسکونی به روستاییان استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ،علیرضا مقدم در گفت‌وگو با اشاره انعقاد تفاهم‌نامه مشترک وزارت کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در توسعه عمران روستایی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم‌نامه در ۲۴ خرداد سال ۱۴۰۱ تخصیص ۳۰ درصد اراضی بالای ۵ هزار متر مربع افراد متقاضی الحاق به محدوده روستاها برای توسعه زیرساخت‌ها مصوب شد.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمامی ادارات بنیاد مسکن و استانداری‌ها در سراسر کشور ابلاغ شد گفت: بر اساس این مصوبه اراضی بالای ۵ هزار متر مربع اشخاص که تقاضای الحاق آن به روستاها دارند ۳۰ درصد آن در قالب توسعه فضاهای عمومی و زیرساخت‌های مختلف در اختیار بنیاد مسکن قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از ابطال این مصوبه خبر داد و بیان کرد: در ۵ تیر ماه سال جاری دیوان عدالت اداری تخصیص ۳۰ درصد اراضی بالای ۵ هزار متر مربع در الحاق به محدوده روستاها به طرح‌های زیرساختی ابطال کرد.

مقدم با بیان اینکه اراضی اشخاص می‌تواند به محدوده روستاها الحاق شود افزود: توسعه طرح‌های نهضت ملی مسکن در روستاها ادامه دارد به‌گونه‌ای که در سال جاری تاکنون ۲۷۰ هکتار اراضی ملی برای ساخت مسکن در راستای همکاری منابع طبیعی و بنیاد مسکن به محدوده روستاهای استان بوشهر افزوده شده است.

وی با بیان اینکه با الحاق این اراضی به محدوده روستاهای استان بوشهر، روند واگذاری زمین به جامعه هدف در قالب نهضت ملی مسکن شتاب گرفته است گفت: در سال جاری تاکنون ۴۰۰ قطعه زمین مسکونی به روستاییان استان در قالب نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false