×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
طرح‌ها و فعالیت‌های اقتصاد دریامحور در استان بوشهر شتاب می‌گیرد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در کارگاه آموزشی پیش از بازنشستگی، ارتقای توانمندی‌های اجتماعی نیروهای مسلح استان بوشهر با بیان اینکه خدمت‌رسانی به جامعه، بازنشستگی ندارد، اظهار داشت: فعالیت و خدمت به مردم در اسلام بازنشستگی ندارد و در این راستا خدمت به جامعه هدف پایان‌ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بازنشستگان، را سرمایه و گنجینه جامعه دانست و بیان کرد: جامعه همواره به نیازمند تجربیات بازنشستگان که دارای تجارب ارزنده و ارزشمند هستند نیاز دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تأکید بر استفاده از تجارب بازنشستگان در عرصه تولید، اشتغال‌زایی و کارآفرینی تصریح کرد: بازنشستگان ظرفیت مهمی برای آموزش و پرورش محسوب می‌شوند و از این توانمندی در بخش‌های مهارت‌آموزی و فنی و حرفه‌ای استفاده شود.

امام جمعه بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم استان ساحلی بوشهر را اقتصاد دریامحور دانست و گفت: در طرح‌های اقتصاد دریامحور طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده که بر اساس برنامه‌ریزی سال ۱۴۰۳ فعالیت گسترده‌ای در استان بوشهر اجرا می‌شود.

صفایی بوشهری شتاب طرح‌ها و فعالیت‌های اقتصاد دریامحور را سبب اشتغال‌زایی تولید و تحول اقتصادی دانست و بیان کرد: همکاری در افزایش رشد تولید ناخالص ملی یکی از آثار اجرایی شدن این طرح‌ها که بازنشستگان بر اساس تجارب خود می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت به تحول نیاز دارد، افزود: کمک به حوزه تعلیم و تربیت بر اساس توانمندی‌ها و تخصص یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر بر توجه به صله رحم تأکید کرد و با بیان اینکه صله رحم از جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند متعال برخوردار است، گفت: صله رحم سفارش حضرت رسول(ص) و ائمه اطهار(علیه‌السلام) سبب برکت در زندگی و سعادت دنیا و آخرت می‌شود.

انتهای پیام/۱۹۰

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false