×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
false
true
۹۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش چغادک نیوز: عباس قایدی‌زاده در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر به مناسبت نودمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی به ارائه عملکرد خود پرداخت و گفت: ۱۵۰میلیارد تومان در بخش بوجاری گندم به گندم کاران استان اختصاص یافته است که موجبات برداشت بیش از ۱۲۰ هزار تن گندم را در استان فراهم آورده است.

مدیرشعب بانک کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه امسال ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای بوجاری گندم مصوب شده است، افزود: ۹۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان بوشهر پرداخت شده و ۲هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداختی از سوی بانک کشاورزی نیز در سال گذشته و در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

 

قایدی‌زاده با اشاره به پرداخت غرامت محصولات کشاورزی در استان بوشهر، اظهار کرد: هم اکنون ۲۸ محصول کشاورزی در این استان زیر پوشش چتر حمایتی صندوق بیمه محصولات کشاورزی می باشد که در این راستا در سال گذشته ۱۲۵میلیارد تومان غرامت بیمه نیز به حساب بیمه گذاران واریز شده است.

 

وی با اشاره به کسب رتبه اول تسهیلات رونق تولید و صعود ۱۰ پله ای استان با پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات، اظهار داشت: ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ جهت تولید میگو و ماهی در قفس، گلخانه و سایر بخش‌های مرتبط با بخش کشاورزی در استان بوشهر پرداخت شده است.

 

وی به خروج سالانه میلیاردها تومان منابع اعتباری استان برای تامین خوراک آبزیان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای راه‌اندازی کارخانه‌های غذای میگو و دام در استان پرداخت شد و ۲۰ درصد ظرفیت غذای میگو در استان نیز تامین شده است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ضمن اعلام کمک به کشاورزان خسارت دیده در پی بروز عوامل طبیعی از محل برنامه ششم توسعه گفت: از کل اعتبار ۹۲میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی ابلاغی ۸۹ میلیارد تومان به ۶ هزار و ۴۱۹ نفر پرداخت شده است و ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار باقی‌مانده نیز به بدهکاران مشمول رسیده است که تا پایان شهریور ماه اعمال می شود.

 

وی بیان کرد: تامین ۴۲ میلیارد تومان برای اصلاح و نوسازی نخیلات، پرداخت ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای جوانی جمعیت و ۵۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای اشتغالزایی تسهیلات واگذار شده است و میزان معوقات بانک کشاورزی این استان نیز ۲۳۰ میلیارد تومان است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false